استان ها > مازندران

صدرنشین لیگ برتر والیبال در مازندران زمین‌گیر شد



صدرنشین لیگ برتر والیبال در مازندران زمین‌گیر شد

در هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان عصرچهارشنبه ۱۸ مهرماه تیم تازه لیگ برتری مهرگان نور در بازی خانگی درسالن امام خمینی(ره) این شهر میزبان تیم شهرداری ارومیه بود و در نهایت میهمان خود را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر با شکست بدرقه کرد.

نوری‌ها در این دیدار در سه دست متوالی با امتیازهای ( ۲۵ بر ۱۸ )، ( ۲۵ بر ۱۵ ) و ( ۲۵ بر ۲۲ ) برابر حریف مدعی خود صاحب پیروزی شدند.

شاگردان نقی ذکایی درتیم مهرگان نور با کسب این پیروزی و شکست ۳ بر ۲ هفته گذشته برابر تیم شهداب یزد با ۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفتند.

در این دیدار که حدود ۹۲ دقیقه به طول انجامید، بیش از هزار تماشاگر نوری از نزدیک درسالن برگزاری مسابقه، تماشاگر جدال حساس دو تیم بودند.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال تماشاگر ویژه این مسابقه بود و پیش ازبرگزاری مسابقه نیز سالن بازسازی شده امام خمینی(ره) شهرستان نور به صورت رسمی افتتاح شد.

مهرگان نور با قهرمانی درمسابقات فصل گذشته لیگ دسته یک سال والیبال باشگاه‌های کشور سهمیه  لیگ برتر را کسب کرد و تنها نماینده مازندران درسطح اول والیبال کشور است.

تنها نماینده مازندران درلیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور درهفته سوم این مسابقات در دیداری حساس دراصفهان به مصاف تیم رده دومی گیتی پسند این شهر خواهد رفت.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۳ تیم درحال برگزاری است.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه