آخرین اخبار

کیلیان از صفر شروع کرد/ به رئال بدهکارم: راز تصمیم جنجالی امباپه!


به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه تصمیم گرفته است در مادرید بماند و به تیم ملی نرود تا وضعیت بدنی خود را بهبود بخشد، زیرا احساس می‌کند هنوز به سطح انتظارات نرسیده است. باشگاه از تلاش و تعهد او بسیار راضی است.

کیلیان امباپه به تیم ملی فرانسه برای دو بازی لیگ ملت های اروپا ملحق نشد. او هیچ مصدومیتی هم ندارد و این موضوع در فرانسه بسیار جنجال‌برانگیز شد.

“کارفرمای امباپه رئال مادرید است، نه فدراسیون فوتبال فرانسه”، این را روز دوشنبه گذشته سرمربی او، دیدیه دشان، گفت و تلاش کرد تا سر و صدای پیرامون غیبت کاپیتان تیم ملی را کاهش دهد.

کیلیان از صفر شروع کرد/ به رئال بدهکارم: راز تصمیم جنجالی امباپه!

امباپه در مادرید مانده تا به نوعی یک پیش‌فصل کوچک را پشت سر بگذارد، پیش‌فصلی که پس از حضور در یورو 2024 و بازگشت دیرهنگام به تمرینات رئال، تجربه نکرد. تیم دشان به نیمه‌نهایی رسید (که در آنجا مقابل اسپانیا شکست خورد)، که این موضوع باعث شد امباپه دیر به تمرینات رئال اضافه شود. او تورنمنت را هم با بینی شکسته تمام کرده بود.

واقعیت این است که آن حادثه بینی، تأثیر زیادی بر اثرگذاری کیلیان در یورو گذاشت و او نتوانست در سطح مورد انتظار کار کند و بازی او با انتقادات زیادی در فرانسه همراه شد.

این اولین فصل تابستانی پرتنش برای کیلیان بود. تنها یک هفته بعد از شکست مقابل اسپانیا، ستاره فرانسوی به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید در برابر هواداران پرشور برنابئو معرفی شد، در مراسمی که او با تسلط بر صحنه و تسلط تقریباً کامل به زبان اسپانیایی همه را تحت تأثیر قرار داد. اما او یک ماه و نیم بعد، در روز چهارشنبه 7 آگوست، اولین جلسه تمرین خود را به عنوان بازیکن مادریدی انجام داد. و این ممکن شد زیرا امباپه، برخلاف خواسته بسیاری در فرانسه (از جمله امانوئل مکرون)، در المپیک پاریس شرکت نکرد، جایی که فرانسه به فینال رسید (که دوباره مقابل اسپانیا شکست خوردند).

2092659

این تمرین 7 آگوست، اولین تمرینی بود که رئال مادرید پس از سفر به ایالات متحده انجام می‌داد و امباپه در آن سفر شرکت نکرده بود. همچنین او در اردوی پیش‌فصل رئال که قبل از سفر به آمریکا برگزار شد نیز حضور نداشت. با این حال، تنها یک هفته بعد، در 14 آگوست، کیلیان در فینال سوپرجام اروپا به عنوان بازیکن اصلی بازی کرد و با زدن یک گل خوب، پیروزی رئال را تثبیت کرد.

اما واقعیت این است که غیبت در پیش‌فصل بر عملکرد امباپه تأثیر منفی گذاشت و عملکرد او از نظر آماری (هفت گل و یک پاس گل در 11 بازی) بهتر از حسی بوده که بازی اش به هواداران منتقل کرده است.

2092658

او به این موضوع آگاه است و امباپه که به نوعی خود را مدیون باشگاه جدیدش می‌داند، تصمیم گرفت در این پنجره بین‌المللی در مادرید بماند و با همکاری آنتونیو پینتوس بر روی وضعیت بدنی خود کار کند. مصدومیت عضلانی که در تاریخ 24 سپتامبر مقابل آلاوس دچارش شد نیز کمکی به وضعیت نکرد، هرچند که بازیکن موفق شد زودتر از انتظار برگردد و فقط دربی را از دست داد.

او مقابل لیل دوباره به میدان برگشت (در نیم ساعت آخر بازی که اولین شکست مادریدی‌ها در فصل بود) و بعد گفت، که حس بهتری دارد و آماده است در بازی بعدی مقابل ویارئال نیز به عنوان بازیکن ثابت بازی کند.

2092657

کیلیان این موضوع را به کارلو آنچلوتی اطلاع داد اما واقعیت این است که وقتی وارد زمین شد، مشخص بود که شرایط خوبی ندارد و روی فرم نیست. همان بازی نقش بسیار مهمی در تصمیم جنجالی امباپه برای شرکت نکردن در اردوی فرانسه داشت.

امباپه که خودش را از لحاظ معنوی به رئال بدهکار می داند، در مادرید ماند تا برای رسیدن به بهترین فرم خود کار کند. امباپه ای که هنوز فاصله زیادی با بازیکنی دارد که رئال هفت سال منتظرش بود. سطح فعلی او به گونه ای بوده که برخی هواداران به کنایه می گویند، امباپه قلابی را به ما فروخته اند. و حالا کیلیان می خواهد جواب همه این انتقادات را بدهد. یک چالش بسیار مهم که برای او از دوشنبه استارت خورد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه