ورزش بانوانورزشی > ورزش بانوان

دختر والیبالیست: با آسیا فاصله داریم/ سال‌هاست با یک سبک بازی می‌کنیم



دختر والیبالیست:  با آسیا فاصله داریم/ سال‌هاست با یک سبک بازی می‌کنیم

به گزارش ایسنا، تیم والیبال زنان سایپا به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرد که ۶ مسابقه انجام داد و با شکست در پنج دیدار و کسب یک پیروزی در جایگاه هفتم این رقابت‌ها قرار گرفت.

آیتک سلامت، بازیکن ملی‌پوش این تیم بعد از بازگشت از این رقابت‌ها در مورد عملکرد سایپا به ایسنا گفت: سطح مسابقات از چلنجر کاپ و دور قبل این رقابت‌ها بالاتر بود. گروه سختی هم به ما خورده بود. ویتنام الف و ژاپن هم که فینال را بازی کردند هر دو در گروه ما بودند و متاسفانه نتیجه خوبی را کسب نکردیم.

او افزود: می‌توانستیم حداقل دو پله مقام بهتری کسب کنیم و این تمام توان ما نبود اما فاصله زیادی با آسیا داریم. طرز تفکر و سبک باید تغییر کند. سالیان سال است با این سبک داریم پیش می‌رویم و هر سال کارهایی که قبلا انجام می‌دادیم را تمرین می‌کنیم. تا این سبک بازی کردن و طرز تفکر را تغییر ندهیم، ‌تحول ایجاد نمی‌شود.

سلامت در بخش دیگری از این گفت‌وگو به اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات آسیای مرکزی اشاره و بیان کرد: نسل جوانانی که به مسابقات آسیای مرکزی بردند واقعا نسل خوب و آینده‌داری است. پتانسیل، قدرت و تجربه‌ای که ما هم در اوج جوانی به دست آورده‌ایم، خیلی می‌تواند در کنار این تیم کمک‌کننده باشد.  

انتهای پیام  

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه