آخرین اخبار

ستارگانی که بیشتر از یامال حقوق می‌گیرند!/ زیر 20 ساله‌های پولدار فوتبال جهان را بشناسید


به گزارش “ورزش سه”، فصل جدید فوتبال اروپا نزدیک به دو ماه است که آغاز شده و وضعیت خاصی داشته است. مطابق انتظار با شروع این فصل، نوجوان‌های زیادی در فوتبال اروپا عملکردی درخشان از خود به اجرا گذاشته‌اند اما نکته مهم در این بین، دستمزد این ستارگان نوظهور است.
اگر چه وقتی بحث بررسی عملکرد پدیده‌های فصل می‌شود، نام لامین یامال ستاره نوجوان ترکیب تیم ملی اسپانیا و بارسلونا مطرح می‌شود اما طبق گزارشی که توسط Capology منتشر شده است، این بازیکن فقط 32 هزار یورو در هفته درآمد دارد که قطعا در قرارداد بعدی‌اش این عدد چندین برابر خواهد شد.

حال در چنین شرایطی قصد داریم به بررسی حقوق 10 بازیکن جوانی بپردازیم که دستمزدی بیشتر از لامین یامال دارند و وضعیت مالی بسیار ایده‌آلی دارند.

یوسف موکوکو – 57 هزار یورو
جوان اول دورتموندی‌ها، که از زمان 16 سالگی خود به فوتبال اروپا معرفی شده و هنوز به بسیاری از رویاها و اهداف بزرگ خود نزدیک نشده، دستمزد بسیار خوبی دریافت‎ می‌کند. او بازیکن قرضی دورتموند است که به تازگی به نیس رفته و با توجه به این موضوع همچنان حقوقش را از دورتموند دریافت خواهد کرد.

ستارگانی که بیشتر از یامال حقوق می‌گیرند!/ زیر 20 ساله‌های پولدار فوتبال جهان را بشناسید

مارک گویو – 59 هزار یورو
انتقال گویو از بارسلونا به چلسی در تابستان یک هشدار جدی به جوانان لاماسیا بود. این بازیکن 18 ساله حالا در این دستمزد قابل توجهی دارد و حداقل نسبت به یامال، پول بیشتری دریافت می‌کند!

2091934

ویتور روکه – 67 هزار یورو
او قرار بود نیمار جدید باشد اما چه ژاوی و چه فلیک نظر مثبتی به استفاده از او نداشتند. بارسلونا او را به بتیس قرض داده اما همچنان پرداخت دستمزدش به عهده سران بارسلوناست.

2077979

پائو کوبارسی – 76 هزار یورو
او یکی دیگر از ستارگان لاماسیاست که در سن 17 سالگی بسیار بالغ به نظر می‌رسد و از نظر دستمزدی، با توجه به اینکه تا سال 2027 قرارداد دارد وضعیتش بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

2069652

اندریک – 80 هزار یورو
وقتی اندریک برای اولین بار در شانزده سالگی خانه‌اش را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کرد، سنش از بسیاری از بازیکنان این لیست کمتر بود و این بازیکن 16 ساله، اگر چه هنوز به سن قانونی نرسیده، دستمزد بسیار خاصی دارد.

2084595

آرچی گری – 89 هزار یورو
گری به مانند دیگر نفرات این لیست سر و صدا ندارد. او در لیدز یونایتد روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و قطعا یا با لیدز به لیگ جزیره برمی‌گردد یا یک انتقال بسیار جذاب در پیش دارد.

2091942

ماتیس تل – 96 هزار یورو
بازیکن شگفت‌انگیز مونیخی‌ها، نیمکت‌نشین هری کین است اما توانایی‌های‌اش را ثابت کرده و قرارداد کنونی‌اش که تا سال 2029 اعتبار دارد، وضعیت بسیار خوشی را برای او رقم زده است.

1909942

آردا گولر – 100 هزار یورو
پسر جوان فوتبال ترکیه حالا نسبت به اندریک وضعیت بسیار خاص‌تری دارد و اگر چه هنوز نتوانسته رویاهای روزهای اول حضورش را تبدیل به واقعیت کند اما نشان داده که می‌تواند در پایتخت اسپانیا روزهای خوب زیادی داشته باشد.

2079772

لنی یورو – 136 هزار یورو
این مدافع تازه کار و جوان که پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد، خیلی زود پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد مصدوم شد اما خیالش راحت است که دستمزد بسیار ویژه‌ای دریافت می‌کند.

2063818

وارن زایر امری – 161 هزار یورو
پاریسی‌‎ها در طی این مدت بازیکنان زیادی را از دست دادند و خروج ستارگان سرشناس این تیم عاملی بود تا مسئولان پاریسی تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند تا این هافبک 18 ساله را حفظ کنند. دستمزد دریافتی او اختلاف فاحشی با دیگر نفرات این لیست ده نفره دارد و قرارداد بلند مدت او با پاریسی‌ها نشان می‌دهد که از وضعیت موجود کاملا رضایت دارد.

1955804

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه