فوتبال و فوتسالورزش > فوتبال ایران

ایرانی ها به ما احترام می گذارند/ امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم



ایرانی ها به ما احترام می گذارند/ امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، جلال‌الدین ماشاریپوف در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ازبکستان اظهار داشت: همه بچه‌ها آماده بازی با ایران هستند. امیدوارم در بازی دوم که در امارات برگزار می‌شود، مقابل تیمی که بیشتر بازیکنانش برزیلی هستند، عملکرد بهتری داشته باشیم. چون اکثر بازیکنان برزیلی تابعیت امارات را گرفته‌اند، این بازی به نوعی مقابل برزیل خواهد بود. ما هم تمام تلاشم را می‌کنیم که در این دو بازی، بدون توجه به اینکه مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم، بهترین نتیجه را بگیریم.

او در رابطه با تیم پلی ایران گفت: در مورد تیم ملی ایران نمی‌توانم دقیق چیزی بگویم، اما در حال حاضر آنها احترام زیادی برای ازبکستان قائل هستند و ما نیز آنها را وادار به این کار کرده‌ایم. امیدوارم این بازی هم با احترام به حریف و خودمان، بازی زیبایی ارائه کنیم و نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

او ادامه داد: این وضعیت برای ما هم تازگی ندارد. ما مدت‌هاست که با سرمربی تیم ملی کار می‌کنیم و به تاکتیک‌های او کاملاً عادت کرده‌ایم. حتی اگر اتفاقی بیفتد و سرمربی دیگری بیاورند، من کمی مخالفت خواهم کرد، زیرا تاکتیک‌های سرمربی فعلی به صورت خودکار در ذهن بازیکنان نقش بسته است. ما قبلاً با همین مربی موفق شده‌ایم گل‌های مهمی بزنیم و نتایج خوبی کسب کنیم. پس حتی اگر شرایط تغییر کند، باز هم با همین روش به مسیر خود ادامه خواهیم داد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه