سایر ورزش ها

ذوب آهن از لیگ برتر بسکتبال حذف شد/ آغاز فصل جدید با ۱۱ تیم



ذوب آهن از لیگ برتر بسکتبال حذف شد/ آغاز فصل جدید با ۱۱ تیم

به گزارش خبرنگار مهر، ذوب آهن که قدیمی ترین تیم باشگاهی در بسکتبال کشور به حساب می آید پس از کش و وقوس های زیاد از حضور در فصل جدید رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور کناره گیری و در مجموع انحلال خود را اعلام کرد.

این تیم اصفهانی در روز برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال، در ازای تعهد به پرداخت ورودیه و انعقاد هر چه سریعتر قرارداد با بازیکنان و مربیان، وارد فهرست تیم های لیگ برتری ها شد اما طی این مدت نه تنها به هیچ یک از تعهداتش عمل نلکرد بلکه در نهایت انحلال و کناره گیری اش از لیگ بسکتبال را هم قطعی کرد.

میثم علیپور سرپرست سازمان لیگ بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این موضوع گفت: تا پایان وقت اداری شنبه به ذوب آهن برای حضور در لیگ برتر و انجام اقدامات لازم فرصت داده بودیم اما این تیم هیچ اقدامی انجام نداد و این به منزله کناره گیری قطعی نماینده اصفهان است.

وی با تاکید بر اینکه فصل جدید مسابقات از پنجشنبه ۱۹ مهر با ۱۱ تیم آغاز می شود، گفت که قرعه کشی این فصل از رقابت ها تکرار نخواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ بسکتبال خاطرنشان کرد: قرعه کشی انجام شده در روز چهارم آبان به قوت خود باقی است فقط اینکه هر تیمی که طبق قرعه کشی با ذوب آهن بازی داشته، استراحت خواهد داشت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه