آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

رامین رضائیان تبدیل به معضل جدید استقلال شده است



رامین رضائیان تبدیل به معضل جدید استقلال شده است

به گزارش همشهری آنلاین درگیری لفظی رامین رضاییان و مهرداد محمدی در دیدار شب گذشته تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار از نکات مهم این بازی بود.

پس از افشاگری در مورد درگیری لفظی رضاییان با اندونگ بازیکن خارجی استقلال در بازی گذشته اینبار تصاویر از درگیری لفظی این بازیکن با مهرداد محمدی حکایت دارد.

رامین بعد از دربی در شرایط روحی خوبی قرار ندارد و شکست در مقابل پرسپولیس و ناکامی‌های او در بازی مقابل تیم سابق از او یک بازیکن عصبی ساخته است که هر لحظه امکان درگیری با بازیکنان خودی و حریف را دارد.

اگر چه رامین در استقلال عملکرد بدی نداشته است و در تعداد گل و پاس گل عملکرد قابل قبولی داشته است، اما بحث‌های حاشیه‌ای این بازیکن می‌تواند در ادامه به استقلال ضربه بزند.

رامین رضاییان این شانس را دارد که باز هم به تیم ملی دعوت شود چرا که قلعه نویی از زمان حضور وی در استقلال نیم نگاهی به او دارد، اما شاید این حاشیه‌ها باز هم ژنرال را از دعوت رامین به اردوی تیم ملی پشیمان کند.

هرچند که گفته می شود این ۲ بازیکن شب گذشته در پایان بازی با هم آشتی کرده اند اما هنوز اول فصل است و روز های سخت در راه است و بازیکنان باید حرمت رفیق و رقیب را نگه دارند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه