آخرین اخبار

پاتریس اورا: از پاری سن ژرمن متنفر نیستم/ بگذارید امباپه کمی نفس بکشد!


به گزارش “ورزش سه”، اولین حضور او در این برنامه که به میزبانی ژروم روتن برگزار می‌شود، با طنز، خاطرات شخصی و نظرات صریح همراه بود.

ژروم روتن در آغاز برنامه با خوشحالی از پیوستن پاتریس اورا به تیم مفسران استقبال کرد و گفت:«او در شبکه‌های اجتماعی بسیار مشهور شده است. من فکر می‌کنم که دو ساعت خوبی را با هم خواهیم داشت. افتخار بزرگی است که او را در برنامه خود داریم.»

پاتریس اورا که سال‌ها با ژروم روتن اختلاف داشت، با شوخی و طعنه گفت: «بعد از اینکه مرا خوب نقد کردی، حالا دوباره دعوت کرده‌ای، این خوب است!»

اورا که در طول برنامه چندین بار درباره مواضعش نسبت به پاری سن ژرمن مورد سوال قرار گرفت، تاکید کرد که با این تیم دشمنی ندارد. او گفت: «من از پاری سن ژرمن متنفر نیستم، اما گاهی آنها را نقد می‌کنم. من از آن دسته افرادی نیستم که وقتی به مارسی می‌روند، لهجه مارسیایی می‌گیرند و پاریس را فراموش می‌کنند.»

اورا درباره پروژه پاری سن ژرمن نیز اظهار نظر کرد و گفت: «در گذشته بیشتر دی کاپریو و کارداشیان را در تریبون‌ها می‌دیدید تا ژرژ وه‌آ و برنارد لاما. حالا برعکس شده است و همه ستاره‌ها را بیرون کرده‌اند. لوئیس انریکه در مسیر درستی قرار دارد، اما برای موفقیت به زمان نیاز است. نمی‌توان با بازیکنان جوان لیگ قهرمانان را برد.»

پاتریس اورا: از پاری سن ژرمن متنفر نیستم/ بگذارید امباپه کمی نفس بکشد!

اورا در ادامه به غیبت کیلیان امباپه در تیم ملی فرانسه پرداخت و گفت: «دیدیه دشان از او محافظت می‌کند. امباپه دیگر برای پاریس بازی نمی‌کند، بلکه برای رئال مادرید بازی می‌کند. مردم باید از صحبت درباره امباپه دست بردارند و به او زمان بدهند تا کمی نفس بکشد.»

او همچنین درباره دوست خود، پل پوگبا، که محرومیتش به دلیل دوپینگ از چهار سال به هجده ماه کاهش یافته، صحبت کرد و گفت:«او بسیار مشتاق بازگشت به فوتبال است. او دلش برای فوتبال تنگ شده و با تمام وجود می‌خواهد دوباره بازی کند.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه