آخرین اخبار

خط و نشان بچه کرمان در فولادشهر/ کاظمیان و خوش موقع‌ترین گل هفته!


به گزارش “ورزش سه”، آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در شرایطی توانست بردی پر گل مقابل ذوب آهن به دست بیاورد که در این بین از درخشش یک بازیکن این تیم نمی‌توان به راحتی گذشت؛ امین کاظمیان.

امین که امسال را خیلی خوب شروع کرده تا به اینجای کار دو گل برای آلومینیوم به ثمر رسانده است. هر چند اولین گل او در روز شکست 3 بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان زده شد، اما دومین گلش در این فصل زمینه بردی طلایی برای تیمش را فراهم کرد.

ویدئو: 354896

کاظمیان که امشب مقابل تیم سابق خود به میدان رفته بود انگیزه بسیار بالایی داشت و از همان دقایق ابتدایی بازی خطرناک ظاهر شد و سرانجام در دقیقه 53 توانست دومین گل تیمش در این بازی و خودش در فصل جدید را به ثمر برساند. البته امین هفته پیش مقابل خیبر هم گلزنی کرده بود که با نظر کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد هر چند خودش اعتقاد داشت گلش سالم بوده که در این صورت او الان سه گله شده بود.

امین کاظمیان فصل پیش را با 4 گل زده به پایان رساند و فصل قبل‌تر هم فقط 3 گل زده بود تا مشخص شود اگر او بتواند فرم آماده این روزهای خود را حفظ کند، قطعا بهتر از تمام دوران حضورش در لیگ برتر خواهد بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه