آخرین اخبار

امشب همه اتفاقات خوب برای ما افتاد


امشب همه اتفاقات خوب برای ما افتاد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از برتری پرگل برابر ذوب‌آهن در فولادشهر، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برای ما شد. می‌دانستیم برابر تیم خیلی خوبی بازی داریم و برنامه‌ریزی برای آن کرده بودیم. خوشبختانه خوش موقع به گل رسیدیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. در نیمه دوم پس از گل دوم اعتماد به نفس خوبی گرفتیم. امشب همه اتفاقات خوب برای ما افتاد و از همه بازیکنانم ممنونم.

وی افزود: فکرش را هم نمی‌کردم نتیجه این باشد، اما مطمئن بودم بازی خوبی می‌شود. نتایج پیشین نشان‌دهنده کیفیت بازیکنان ما نبود. مطمئن بودیم کار خوب جواب می‌دهد و امشب خوشبختانه شب خوبی شد.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه این باخت چیزی از کیفیت ذوب‌آهن کم نکرد، تصریح کرد: فشار آوردند که نتیجه را عوض کنند، اما شب تیم ما بود. با همدلی، تاکتیک خوب و تلاش بازیکنانم این اتفاق خوب برای ما افتاد، اکنون نباید ناامید یا مغرور شویم.

حسینی یادآور شد: باید قوی کار کنیم تا روند نزولی نداشته باشیم. فوتبال یک بازی ناشناخته است، همدل بودیم و منتظر نتیجه خوب بودیم، اما فوتبال ورزش با حساب و کتابی نیست.

وی ادامه داد: فوتبال همین است و هیچ‌وقت نباید ناامید شد و باید سخت کار کرد و راه درست را رفت. متاسفانه در کیفیت زمین هم عقب‌گرد کرده‌ایم.

سرمربی آلومینیوم شرایط چمن را معضلی در فوتبال ایران دانست و گفت: نمی‌دانم مدیریت این مسئله در دست کیست. من زمان حضور و مربیگری در پیکان به چمن میزبانی آن تیم اعتراض می‌کردم، اما به من می‌گفتند تو بهانه‌گیر هستی.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه