آخرین اخبار

ملوان برای صدرنشینی و نساجی برای فرار از بحران:/ گزارش زنده: نساجی قائمشهر 1 – 0 ملوان انزلی


به گزارش ورزش سه، دیدار نساجی قائمشهر و ملوان انزلی در چهارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه وطنی آغاز شده است و دو تیم با شرایط و انگیزه های متفاوت در این مسابقه حاضر شده اند.

تیم میزبان شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد و با سه امتیاز از شش مسابقه در این بازی به دنبال خروج از بحران و کسب اولین پیروزی فصل در یک دیدار خانگی خواهند بود، آنها در طول فصل سه تساوی کردند و سه را تجربه کردند که این نتایج باب میل هواداران آنها نبوده اما تا این لحظه حمایت خوبی از تیم خود داشته اند.

در سمت دیگر میدان ملوان شرایط متفاوتی دارد و با 13 امتیاز از 6 مسابقه به همراه تراکتور و سپاهان در صدر جدول حضور دارند و عملکردی فراتر از انتظار ارائه کردند که برای حفظ روند خوبی که داشتند به سه امتیاز این مسابقه نیاز خواهند داشت.

در این مسابقه تساوی برای هیچکدام از دو تیم نتیجه خوبی نیست، با توجه به جایگاهی که نساجی در جدول دارد آنها فقط سه امتیاز مسابقه را می‌خواهند و ملوان هم با فرم خوبی که دارد برای کسب امتیاز کامل به میدان خواهد آمد.

ملوان برای صدرنشینی و نساجی برای فرار از بحران:/ گزارش زنده: نساجی قائمشهر 1 – 0 ملوان انزلیلیگ برتر ایران | هفته: 7 | 13 مهر 1403 | ساعت 18:15شهید وطنی

سوتداور: بیژن حیدری کمک ها: علی اکبر نوری، محمد عطایی و کیوان علیمحمدی ناظر: رضا سخندان


نساجیترکیب نساجی:
لوآن پولی – وحید محمدزاده – امیرمحمد هوشمند – امیرحسین سام‌دلیری – کوین یامگا – مرصاد سیفی – منصور باقری – مهرداد رضایی – محمدرضا حسینی – فرزاد زامهران – حامد پاکدل
سرمربی: ساکت الهامی

ملوانترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی – سعید کریمی – میلاد باقری – محمدرضا رضایی – ابوذر صفرزاده – سامان تورانیان – امید نورافکن – نیما انتظاری – سجاد بازگیر – رضا جعفری – رضا غندی پور
سرمربی: مازیار زارع


توپ گلشرح گل:

دقیقه 14 – حامد پاکدل ( نساجی 1 0 ملوان ): ارسال کرنر روی دروازه ملوان با ضربه سر کوین یامگا همراه شد و فرعباسی با واکنشی نصفه و نیمه توپ را برگشت داد و پاکدل در ریباند توپ را به گل تبدیل کرد.

ویدئو: 354885

کرنومترلحظات حساس:

دقیقه 7: ضربه امید نورافکن بعد از برخورد به سام دلیری به کرنر رفت.

دقیقه 45+6: بازی تحت تاثیر حواشی سکوها فرم خوبی ندارد و بعد از گلزنی نساجی، موقعیت جدی روی دروازه ها شکل نگرفت.

دقیقه 45+14: حامد پاکدل در موقعیت فوق‌العاده تک به تک قرار گرفت که به سادگی این موقعیت را از دست داد.


بولت پرسپولیسحواشی

* هواداران ملوان بعد از حضور مازیار زارع در ورزشگاه به شدت او را با شعار مازیار قایقران تشویق کردند.

* هواداران نساجی قائمشهر فوت هوادار ملوان را تسلیت گفتند و ملوانی ها در اقدامی متقابل دست‌نشان را تشویق کردند.

* بازی با چند دقیقه تاخیر آغاز شد.

* تجهیزات VAR از ورزشگاه نساجی جمع آوری شده و به نظر می‌رسد که فقط برای بازی با استقلال مورد استفاده قرار گرفت.

* حدود سیصد هوادار ملوان برای حضور در ورزشگاه مقابل درب‌های ورودی قرار داشتند اما دویست بلیط در اختیار آنها قرار داشت و تعدادی از آنها هنوز موفق به حضور در ورزشگاه نشدند.

* تعدادی از هوادارا ملوان پشت درب ورزشگاه موندند و هوادارهای داخل ورزشگاه به این موضوع اعتراض کردند و درگیری روی سکوها شکل گرفت، مازیار زارع هم در اعتراض به این مسئله بازی را متوقف کرد و خواستار حضور هوادارانشان شد.

ویدئو: 354891

 

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه