آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال جهان

حاشیه‌های دروازه‌بان سیگاری بارسلونا! – همشهری آنلاین



حاشیه‌های دروازه‌بان سیگاری بارسلونا! – همشهری آنلاین

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از ورزش سه، نشریه مارکا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دروازه‌بان جدید بارسا، وویژیک شزنی، با ویکتور سانچز لادو که اکنون در امارات متحده عربی کار می‌کند، مصاحبه کرد.

ویکتور دستیار پائولو سوزا در تیم ملی لهستان بود و آن‌جا با دروازه‌بان فعلی بارسلونا همکاری می‌کرد.

سانچز درباره شزنی گفت: “زمانی که او را در لهستان دیدم بسیار شگفت‌زده شدم. ما او را از زمانی که در ایتالیا بودیم، زمانی که در فیورنتینا بودیم و او در رم بود، می‌شناختیم. شزنی بسیار بامزه است، او یک بازیکن با روحیه تیمی و یکی از کسانی است که ارزش حضور در یک گروه فوتبال را دارد.”

ویکتور در مورد توانایی‌های بازی شزنی گفت: “او هوش بالایی دارد، موقعیت‌های بازی را به خوبی می‌خواند و می‌تواند جلوتر از بازیکن حریف موقعیت‌های را مهار کند. از نظر من شزنی بازیکن بسیار کاملی است.”

آیا او می‌تواند در بارسا موفق شود؟ ویکتور درباره بازگشت شزنی پس از بازنشستگی گفت: “فکر می‌کنم که او در مدت زمان کوتاهی بتواند خوب بازی کند، شکی ندارم. از نظر بازی با توپ تراشتگن یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان یا حتی می‌توان گفت که بهترین است. او در یووه اینطور بازی نکرد، اما فکر نمی‌کنم مشکلی برایش پیش بیاید… اگرچه نمی‌توانیم او را با مارک آندره تراشتگن مقایسه کنیم.”

مربی سابق شزنی همچنین درباره عادت این بازیکن به سیگار کشیدن گفت: “من به طور طبیعی با آن برخورد می‌کنم و هیچ مشکلی ندارم. فوتبالیست‌ها افرادی هستند مانند سایرین و هر یک از آن‌ها بدی‌ها، اخلاق و آداب و رسوم خود را دارند… و این هم یک اخلاق دیگر است. من این را نگران‌کننده نمی‌بینم، او یک پسر ۱۹ ساله نیست و قابل توجه نیست.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه