آخرین اخبار

او در این تیم هیچ کاری نکرده!/ حمله عجیب سرمربی الجزایر علیه لژیونر تیمش


به گزارش “ورزش سه”، ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی تیم ملی الجزایر، اظهارات آتشینی را نسبت به فارس چایبی، ستاره خط زده خود که در باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان بازی می‌کند، بیان کرده است.

این هافبک ۲۲ ساله و جوان که همراه با تیم دینو تاپ مولر موفق شده فرم خوبی از خود در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگای آلمان نشان دهد، اما باز هم این فرم، به گونه‌ای نبوده که او بتواند گل یا پاس گلی ثبت کند که این موضوع در کنفرانس خبری امروز تیم ملی الجزایر تبدیل به یک سوژه مورد بحث شد.

پتکوویچ در مورد خط زدن این بازیکن جوان گفت: چایبی پشت هم بازی می‌کند و من نام‌های دیگری را به او ترجیح می‌دهم. فارس ویژگی‌های خود را در باشگاه خود پیدا نکرده است، زیرا او در مقابل دروازه بی‌تأثیر است.

وی افزود: همچنین او دیگر یک هافبک تهاجمی نیست، زیرا نقش مورد نیاز خود را در این زمینه انجام نمی‌دهد. او اکنون در این تیم به‌عنوان وینگر بازی می‌کند که ما در این پست بازیکنان زیادی داریم.

او در این تیم هیچ کاری نکرده!/ حمله عجیب سرمربی الجزایر علیه لژیونر تیمش

پتکوویچ در پایان خاطرنشان کرد: در هر صورت او بازیکن مهمی است و می‌تواند بیشتر پیشرفت کند و در حال حاضر می‌بینم فهرستی که انتخاب کردم مناسب‌ترین و سازگارترین با فوتبالی است که می‌خواهم بازی کنم.

این صحبت‌های پتکوویچ در رسانه‌های الجزایری دو برداشت متفاوت داشته؛ برخی عقیده دارند که پتکوویچ به این واسطه نشان داده که عملکرد بسیاری از بازیکنان را به صورت گسترده نظارت می‌کند و همچنین برخی عقیده دارند این تصمیم او به آینده فوتبال الجزایر لطمه می‌زند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه