آخرین اخبار

طارمی: ستاره‌ای که همه دوستش دارند


به گزارش “ورزش سه”، چهره اول این روزهای قسمت آبی پوش شهر میلان، ستاره‌ای است از کوچه‌های گرم و خاکی شهر بوشهر. ستاره‌ای که خوب آموخته در چه لحظاتی مثل مهتاب در دل شب‌های جوزپه مه آتزا بدرخشد.

بازیکن محبوب طرفداران نراتزوری در شب اول از دور دوم لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

شاگردان اینزاگی در خانه پذیرای ستاره سرخ بلگراد بودند. در نهایت، با قاطعیت حریف صربستانی را با چهار گل در هم کوبیدند و عملا ستاره سرخ هیچ حرفی برای گفتن مقابل اینتر اینزاگی نداشت. داستان این برد چهار گله اینتر برابر ستاره سرخ، وقتی جالب‌تر، شنیدنی‌تر و دیدنی‌تر می‌شود که متوجه شوید مهدی طارمی بر روی سه گل از چهار گل آبی‌های میلان اثرگذاری مستقیمی داشته است.

مهدی در یکی از درخشان‌ترین پرده نمایش‌های خود، یک عملکرد استثنایی از خود به جا گذاشت و اکثر رسانه‌های مطرح ایتالیایی را به تحسین و تمجيد از خود واداشت.

پس از به ثمر رساندن گل اول توسط هاکان چالهان‌اوغلو در نیمه اول با یک ضربه سرکش، در نیمه دوم قصه درخشش مهدی در شب به یاد ماندنی جوزپه مه آتزا آغاز شد. طارمی بر اثر دو توپ ربایی و بازپس گیری فوق‌العاده توپ از بازیکنان ستاره سرخ بواسطه اعمال پرس با شدت بالا، دو پاس گل به آرناتوویچ و لائوتارو مارتینز تقدیم کرد. عملکرد طارمی به قدری خوب بود که لائوتارو پس از گرفتن پنالتی، توپ را در اختیار مهدی گذاشت تا شب حیرت انگیز او با یک گل از روی نقطه پنالتی تکمیل و اولین گلش برای اینتر با یک ضربه پنالتی در بازی دوم از مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا، رقم بخورد.

طارمی: ستاره‌ای که همه دوستش دارند

هشتاد درصد پاس‌های مهدی درست و سالم به مقصد رسیده و در سه دوئل زمینی، برنده از نبرد خارج شده‌ است.

ضمن اینکه یادمان نرود مهدی طارمی به اولین گلزن ایرانی تاریخ باشگاه اینتر تبدیل شد و نام خود را به‌عنوان یک فوتبالیست ایرانی در تاریخچه تیم فوتبال اینتر میلان ثبت‌ کرد.

به نظر می‌رسد با گذشت زمان، محبوبیت طارمی بر روی سکوها میان طرفداران اینتر در حال افزایش است و روز به روز و بازی به بازی، این محبوبیت به سبب بازی خوب و کاملا موثر بیشتر می شود. این محبوبیت بین هواداران به هیچ وجه اتفاقی نبوده و نیست و دلایل خاص خودش را دارد.

وقتی اینزاگی در دربی دلامادونینا حتی یک دقیقه هم از مهدی در طی بازی استفاده نکرد، هواداران اینتر دست به اعتراض زدند که این مسئله با توجه به وزن رقبای طارمی، لائوتارو و تورام کمی دور از انتظار بود. این علاقه البته از مرز هوادار و بازیکن گذشته و چنين جو بسیار خوبی میان بازیکنان و مجموعه تیم هم به طور کامل و واضح دیده می‌شود که تحسین و تشویق گلزنان و گلسازان اینتر در بازی سه‌شنبه شب نشانه‌ای بر این مدعاست.

مهدی در همین مسیر ابتدایی فصل، بی‌نظیر و حتی فراتر از بی‌نظیر ظاهر شده، خیلی سریعتر از زمانی که در پورتو برای جاافتادن و فیکس شدن در تیم لازم داشت. چه پیشرفتی!

طلای ناب جوزپه مه آتزا ا با ادامه همین روند، می‌تواند مرزهای رویا و واقعیت را تا حدی جا به جا کند و هر دیدار طرفداران اینتر را به وجد آورد. کاری که در دقایق حضور در لیگ قهرمانان به بهترین نحو انجامش داده و سیل تحسین‌ها را متوجه خود کرده است.

معین احمدوند

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه