بازارتوپ و تور

بهترین کتونی برای بسکتبال

برای انجام هر یک از فعالیت های ورزشی انتخاب کفش مناسب مهم ترین مسئله برای عملکردی مناسب می باشد، ورزش بسکتبال نیز با توجه به پرش ها و پر جنب و جوش بودن نیاز است که کفشی متناسب با ویژگی های منحصر به فرد را برای انجام آن تهیه کنید در این مقاله قصد داریم بهترین کتونی برای بسکتبال و ویژگی هایی که باید داشته باشد را مورد بررسی قرار دهیم در نظر داشته باشید خرید کتونی از فروشگاه معتبر نیز نقش مهمی دارد تا بهترین کتونی بسکتبال را تهیه کنید پس اگر به بسکتبال علاقه دارید و یا یک بسکتبالیست هستید مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین کتونی برای بسکتبال

انواع کتونی بسکتبال

کتونی ساق بلند

کتونی های ساق بلند قابلیت پشتیبانی مناسبی از قوزک و مچ پا خواهند داشت و برای بازیکنانی که مچ پای ضعیف تری دارند انتخاب مناسبی خواهد بود اما در نظر داشته باشید که با کتونی های ساق دار نیز محافظت و پشتیبانی به صورت صد در صد انجام نمی شود و باید مراقبت های لازم را انجام دهید.

کتونی ساق متوسط

کتونی های با ساق متوسط کتونی هایی هستند که بیشتر در بین بسکتبالیت ها محبوبیت دارند و افراد در حین بازی احساس راحت تری دارند و در عین حال با ساق متوسط قابلیت پشتیبانی خوبی نیز از پا خواهند داشت.

کتونی با ساق کوتاه

این کتونی ها همانند کتونی های رانینگ می باشد و برای بازیکنان پر تحرک و سرعتی به دلیل وزن سبک تر و راحت تر انتخاب مناسبی خواهد بود.

بهترین کتونی برای بسکتبال

ویژگی های بهترین کتونی برای بسکتبال

کتونی های بسکتبال باید از بهترین کفیت و متریال مرغوب تولید شوند، اگر مواد اولیه این کتونی ها از مواد با کیفیت باشد به مراتب این کتونی ها وزن سبک تری خواهند داشتند کتونی های اورجینال و اصل ویژگی های مناسب را برای بازی بسکتبال خواهند داشت در این قسمت سعی داریم برخی از این ویژگی ها را بیان کنیم:

جنس رویه و زیره:

کتونی های بسکتبال باید در قسمت رویه تنفس پذیر باشند تا درهنگام بازی پاها عرق نکند و کیفیت بازی بازیکن را کاهش ندهد و با پوشیدن کتونی احساس خوبی داشته باشد.

در قسمت زیره باید از مواد با کیفیت و مناسب استفاده شده باشد تا بازیکن در هنگام پرش و سرعت لیز نخورد و هم چنین ضربات و فشارها ناشی از پرش را کنترل کند.

بهترین کتونی بسکتبال

بهترین برند های کتونی جهان برای بسکتبال

نایک

یکی از بهترین تولید کنندگان کتونی در جهان برند نایک می باشد که با وجود بالشتک های Zoom Air قابلیت پشتیبانی مناسبی خواهد داشت و بسکتبالیست ها تمایل زیادی برای خرید این بند دارند.

ایر جردن

برند ایر جردن برندی است که در نام گذاری مدل های خود از عدد بهره برده است و در مدل کتونی ایر جردن 1 که درسال 1985 به بازار وارد شد تحول بزرگی در تولید کتونی های بسکتبال داشت و توسط پیتر مور تولید شد و مایکل جردن را به جهانیان معرفی کرد و بعد از آن مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران و بسکتبالیستان قرار گرفت.

آدیداس

برند آدیداس نیز یکی از مشهور ترین تولید کنندگان لباس و کفش های ورزشی می باشد که در مدل های مختلف کتونی تولید کرده است و برای ورزش بسکتبال نیز مدل های مناسب با رعایت فاکتور های لازم را تولید کرده است و با خرید از کتونی پیروزی می توانید بهترین های آدیداس را خریداری کنید.

ایر جردن

آندر امور

این برند نیز یکی از محبوبان در بین ورزشکاران می باشد و با قابلیت چسبندگی و راحتی سبب شده است تا درسالن دهای بازی مورد استفاده قرار گیرد.

نیو بالانس

نیوبالانس یک برند پرطرفدار و نو ظهور است که با کیفیت و قابلیت های منحصر به فرد محبوبیت پیدا کرده است و با بالشتک ها و پشتیبانی عالی برای ورزش بسکتبال گزینه مناسبی خواهد بود.

ریباک

کتونی ریباک به دلیل طراحی فنی خاص و نوآورانه و سیستم بالشتک وپمپ های تعبیه شده برای بازیکنان حرفه ای و مبتدی مناسب است و قابلیت محافظتی از پا و مانع از سر خوردن در زمین بازی می شود.

کانورس

کتونی های کانورس به دلیل جنس مرغوب و مدل های ساق دار قابلیت پشتیبانی مناسبی دارند و برای بازی بسکتبال مناسب می باشند و یکی از محبوب ترین مدل ها در این برند کتونی All Star می باشد که هم ساق دار است و هم دوام وماندگاری عالی دارد.

کلام آخر:

بهترین کتونی برای بسکتبال کتونی است که ویژگی های مناسب داشته باشد دراین مقاله تمام نکات که باید در خرید کتونی بسکتبال را نظر می گرفتید شرح دادیم، و بهترین برند های جهان را به شما معرفی کردیم با این حال برای خرید مناسب باید فروشگاه معتبر کتانی را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما خرید از کتونی پیروزی مکی باشد که بهترین ها را به مشتریان عرضه می دارد.