آخرین اخبار

قطر در مرد سال آسیا به ایران خواهد رسید:/ عفیف علیه رکورد اسطوره‌های فوتبال ایران!


به گزارش “ورزش سه”، اکرم عفیف، یازان النعیمات و سئول یانگ وو سه بازیکنی هستند که برای انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا کاندید شده‌اند و شانس عفیف بالاتر از دو رقیب خود خواهد بود.

او همراه با تیم ملی قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا شد و در لیگ داخلی قطر بهترین بازیکن فصل شد، این در حالی است که یازان و سئول عملکرد فردی خوبی داشتند اما موفقیت تیمی کسب نکردند.

انتخاب اکرم عفیف به عنوان مردسال آسیا اتفاقی خواهد بود که ایران و قطر را در تعداد مرد سال فوتبال آسیا برابر خواهد کرد و هر دو کشور با 4 عنوان در این زمینه مشترک خواهند شد.

چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ایران موفق به کسب این عنوان شدند و در بین بازیکنان قطری خلفان ابراهیم، عبدالکریم حسن و اکرم عفیف هرکدام یک بار این عنوان را کسب کردند و در صورتی که عفیف موفق به تکرار کسب این جایزه شود آنها در این زمینه مشترکا همراه با ایران با 4 عنوان مشترکا در رتبه چهارم قرار خواهند گرفت.

ایران در سال‌های گذشته توسط فرهاد مجیدی، فرشید طالبی، هادی عقیلی، جواد نکونام و علیرضا بیرانوند در آستانه کسب این عنوان قرار گرفت اما رقبای آنها موفق شدند این جایزه را به دست آورند.

قطر در مرد سال آسیا به ایران خواهد رسید:/ عفیف علیه رکورد اسطوره‌های فوتبال ایران!

کره‌جنوبی با 11 عنوان، ژاپن با 10 عنوان و عربستان با 6 عنوان بیشترین بازیکنان را در این لیست داشته‌اند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه