آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

تیم درجه یکِ لیگ درجه دو | توپخانه سپاهان 21 شوت زد



تیم درجه یکِ لیگ درجه دو | توپخانه سپاهان 21 شوت زد

همشهری آنلاین- سپاهان بعد از چند باخت متوالی در رقابت‌های آسیایی، بالاخره با برتری مقابل استقلال تاجیکستان این طلسم را شکست و این کار را به قاطعانه‌ترین شکل ممکن هم انجام داد. زدن ۲۱شوت، ثبت امید گل بالای ۳ و کسب پیروزی با نتیجه ۴ بر صفر باعث شد یکی از روزهای تاریخی سپاهانی‌ها در رقابت‌های آسیایی شکل بگیرد. از لیگ قهرمانان درجه۲ آسیا و از گروه C این رقابت‌ها، سپاهان بعد از باخت ۲ بر یک در زمین الوحدات اردن، میزبان تیم استقلال تاجیکستان بود و از دقیقه۴۰ شروع به گلزنی مقابل این تیم کرد.

گل اول را بوبکر کامارا به ثمر رساند تا پای این مهاجم بزرگ و گران‌قیمت به گلزنی باز شود و امیدهای زیادی برای خط حمله زردپوشان شکل بگیرد. سپاهان ۲گل هم توسط جواد آقایی‌پور زد و نهایتا آخرین گل را برایان دابو زد که ستاره غروب سه‌شنبه و بهترین بازیکن این دیدار بود. دابو با یک گل، یک پاس گل، ۳پاس کلیدی و ۷عملکرد دفاعی، نمره عالی ۸.۵۴ را از سایت متریکا دریافت کرد و بهترین بازی خود را در لباس سپاهان به نمایش گذاشت. بعد از او، جواد آقایی‌پور با نمره ۸.۳۰ و رضا شکاری با نمره ۷.۶۲ دیگر بازیکنان موفق تیم مورایس بودند. بوبکر کامارا هم نمره ۷.۵۹ گرفت. سپاهان در این مسابقه ۶۵درصد مالکیت توپ داشت و فقط در ۳۵درصد از زمان مسابقه توپ را به حریف داد. ۵۹۶پاس در مقابل ۳۰۳پاس و دقت ۸۵درصدی در مقابل دقت پاس ۷۴درصدی استقلال تاجیکستان حکایت از برتری مطلق تیم میزبان در این مسابقه دارد.

سپاهان همچنین ۲۱شوت به سمت دروازه حریفش زد که یک‌سوم آنها داخل چارچوب بودند. ۷شوت داخل چارچوب که بیشتر از نصف آنها تبدیل به گل شدند، حکایت از یک روز رویایی برای تیم زردپوش اصفهانی داشته است. در مقابل، تیم استقلال تاجیکستان که این بار با لباس سفید بازی می‌کرد فقط ۸شوت زد که از این تعداد هم ۶شوت خارج از چارچوب بود و فقط ۲بار چارچوب دروازه نیازمند تهدید شد. تیم مورایس در زمین امید گل به یکی از بالاترین اعداد ثبت‌شده در این رقابت‌ها رسید و توانست امید گل ۳.۰۵ را مقابل تاجیک‌ها به ثبت برساند. ثبت امید گل بالاتر از ۳ اتفاق خاصی است اما سپاهانی ها در ۳فصل اخیر یعنی ای زمان روی کار آمدن مورایس ۷بار در رقابت‌های مختلف موفق به این کار شده‌اند. امید گل تیم استقلال نیز در این مسابقه فقط ۰.۲۵ بود که از این مقدار هم هیچ حاصلی نصیب تاجیک‌ها نشد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه