آخرین اخبار

یک گل با عینک، یک پنالتی تماشایی؛/ بغض محبی پس از 6 ماه و نیم شکست!


به گزارش “ورزش سه”، محمد محبی که در اواخر فصل گذشته لیگ برتر روسیه با مصدومیت مواجه شد و طی پنج ماه و نیم متوالی از میادین دور بود، دو هفته است از آسیب‌دیدگی فاصله گرفته و در دو مسابقه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و امشب هم حضور تعویضی در روسیه کاپ داشت که این بار ورودش به زمین با گلزنی همراه بود.

تیم فوتبال روستوف که مثل چهار دیدار رسمی اخیرش محمد محبی را جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 16:45 امروز (به وقت ایران) در استادیوم باشگاه خیمکی به میدان رفت تا یکی از بازی‌های هفته پنجم رقابت‌های روسیه کاپ را برگزار کند که برتری خود را در لحظات پایانی از دست داد.

در شرایطی که بازی با برتری یک بر صفر روستوف در جریان بود، محمد محبی در دقیقه 62 به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد و 14 دقیقه پس از حضورش مقابل خیمکی توانست گلزنی کند.

ویدئو: 354729

محمد محبی که فصل گذشته در 22 مسابقه لیگ برتری 6 گل زده و 3 پاس گل داده بود، در هفت بازی روسیه کاپ نتوانست این کار را انجام بدهد که امشب برای نخستین بار موفق به گلزنی در این رقابت‌ها شد.

مهاجم ایرانی روستوف در دقیقه 76 که تیمش سراسر حمله بود و سه بار شوت بازیکنان ریباند شد، توپ سرگردان روی هوا را با ضربه سر وارد دروازه خیمکی کرد تا نتیجه دو بر صفر به سودشان شود.

یک گل با عینک، یک پنالتی تماشایی؛/ بغض محبی پس از 6 ماه و نیم شکست!
محبی در آخرین لحظات مسابقه هم در محوطه جریمه خیمکی با این برخورد سرنگون شد که داور در تصمیمی بحث برانگیز اعلام پنالتی نکرد.

برتری 2 بر صفر روستوف مقابل خیمکی در لحظات پایانی از دست رفت و یاران محبی دو گل دریافت کردند تا این مسابقه با تساوی دو بر دو در 90 دقیقه پایان یابد و طبق قانون رقابت‌های روسیه کاپ، بازی مستقیما به ضربات پنالتی برود.

در حالی که هر دو تیم سه ضربه از چهار پنالتی خود را تبدیل به گل کرده بودند، محمد محبی پنجمین پنالتی روستوف را به زیبایی به کنج دروازه زد تا تیمش را پیش بیندازد ولی در نهایت پنالتی‌ها با نتیجه 8 بر 7 به سود خیمکی خاتمه یافت و روستوف شکست خورد.

محمد محبی در حالی موفق به گلزنی مقابل خیمکی شد که در فصل 25-2024 فقط دو بار به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته و گلزنی نکرده بود، اما امروز توانست دروازه خیمکی را باز کند و از سوی دیگر پس از 6 ماه و نیم موفق به انجام این کار شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه