آخرین اخبار

ناراحتی لوا از تعویض: می‌خواستم هت‌تریک کنم


به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی یانگ بویز به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پرگل با نتیجه ۰-۵ برابر این تیم به پیروزی برسد و اولین سه امتیازش را در فصل جدید این مسابقات به دست آورد.

لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از پنج گل بارسا را وارد دروازه حریف کند، اما به نظر می‌رسد که تصمیم سرمربی این تیم برای تعویض او در نیمه دوم چندان به مذاقش خوش نیامده است.

فلیک که خیالش از پیروزی تیمش راحت بود در دقیقه ۷۵ تصمیم گرفت که این ستاره لهستانی را از زمین بیرون بکشد و پائو ویکتور را به جای او به میدان فرستاد تا کمی هم فرصت استراحت در این تقویم فشرده به این بازیکن داده باشد.

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این تصمیم به هیچ وجه برای لواندوفسکی خوشایند نبوده و او از اینکه مجبور شده زمین بازی را ترک کند بسیار ناراحت شده است. دلیل اصلی ناراحتی بازیکن این بوده که او به دنبال ثبت هت‌تریک برای بارسا در این بازی بوده و تعویض به او اجازه تکمیل این کار را نداده است و حالا باید منتظر مسابقات بعدی بماند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه