فوتبال و فوتسالورزش > فوتبال ایران

طارمی: از لائوتارو ممنونم/ حضور در اینتر باعث خوشحالی من است



طارمی: از لائوتارو ممنونم/ حضور در اینتر باعث خوشحالی من است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر میلان ایتالیا و ستاره سرخ بلگراد در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه «جوزپه مئاتزا» رو در روی هم قرار گرفتند و شاگردان «سیمونه اینزاگی» موفق شدند این بازی را با نتیجه ۴ بر صفر به سود خود به پایان برسانند. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران از ابتدا در ترکیب اینتر حضور داشت و به طور کامل در این دیدار بازی کرد.

او در نیمه دوم دو پاس گل برای هم تیمی‌های خود ساخت و گل چهارم اینتر را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا اولین گل رسمی خود برای تیم جدیدش را در یک بازی اروپایی به ثمر رسانده باشد و در پایان نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

سایت باشگاه اینتر در رابطه با درخشش طارمی نوشت: دو پاس گل، عنوان بهترین بازیکن مسابقه و اولین گل با پیراهن اینتر؛ شب جادویی برای مهدی طارمی که نقش بزرگی در پیروزی اینتر برابر ستاره سرخ داشت. مهاجم ایرانی در ۹۰ دقیقه بازی، ۵ توپ‌گیری داشت، دو موقعیت خلق کرد و با پاس‌هایش زمینه‌ساز گل‌های لائوتارو و آرناتوویچ شد، پیش از اینکه با زدن پنالتی گل چهارم، بازی را به پایان برساند.

طارمی در پایان بازی اظهار داشت: از اینکه گل زدم خیلی خوشحالم. من توانستم به خوبی بازی کنم، و این به لطف هم‌تیمی‌هایم بود که مرا یاری کردند. این یک لحظه بزرگ برای من بود. خیلی هیجان‌زده‌ام. کمی زمان برد تا گل بزنم، اما همیشه در تمرینات تمام تلاشم را کردم. برای این لحظه خیلی جنگیدم و بالاخره موفق به گلزنی شدم.

او ادامه داد: از لائوتارو ممنونم که پنالتی را به من سپرد؛ او کاپیتان و یک بازیکن تیمی واقعی است. ما مثل یک خانواده هستیم و از بازی در چنین باشگاه بزرگی بسیار خوشحالم. هدف ما به عنوان یک باشگاه بزرگ، پیروزی است و ما قدم به قدم در هر مسابقه تمرکز می‌کنیم تا به موفقیت نهایی برسیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه