استان ها > اصفهان

مدیر عامل سپاهان: قاطعانه از مورایس حمایت می‌کنیم



مدیر عامل سپاهان: قاطعانه از مورایس حمایت می‌کنیم

به گزارش ایسنا، مهدی آذربایجانی، پس از برتری تیم فوتبال سپاهان برابر استقلال تاجیکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ اظهار کرد: بازی خوبی بود، استقلال تاجیکستان تیمی بود که در بازی‌های قبلی مقابل نمایندگان دیگر ایران نمایش خوبی ارائه کرده بود. سپاهان بازی خوبی به نمابش گذاشت و ترکیب خوبی برای بازی در نظر گرفته شده بود.

وی‌ افزود: نتیجه خوبی کسب کردیم و اتفاق خوبی رخ داد که امیدوارم در بقیه بازی‌های آسیایی سپاهان و همچنین مسابقات لیگ شاهد آن باشیم. 

 مدیرعامل باشگاه سپاهان یادآور شد: ملاحظاتی در خصوص ورود بانوان وجود دارد، در بازی‌های آسیایی و ملی با توجه به تمهیدات ویژه‌ای که اندیشیده می‌شود و نگاه ویژه‌ای که وجود دارد این مسئله حل شده است؛ سعی می‌کنیم جلساتی برگزار کنیم و برای لیگ هم موانع را برطرف کنیم تا بانوان عزیز با احترام و شرایط قابل در ورزشگاه حضور داشته باشند. 

آذربایجانی تاکید کرد: با مورایس تا پایان فصل قرارداد داریم، قطعا تا زمانی که سرمربی تیم هستند از او قاطعانه حمایت می‌کنیم، به نظر نمی‌رسد که شرایط بدی داشته باشیم، چه در لیگ و چه در آسیا و امیدواریم امتیاز از دست رفته در لیگ را هم جبران کنیم. 

وی در پایان گفت: مطرح کردن سوالاتی در خصوص رقم فسخ قرارداد مورایس جالب  نیست و باید بر روی بازی‌های تیم تمرکر کنیم.

انتهای پیام 

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه