ورزشی > توپ و تور

پیاتزا به سرنوشت آلکنو و پائز دچار نشود!



پیاتزا به سرنوشت آلکنو و پائز دچار نشود!

به گزارش ایسنا، پس از مدت‌ها بررسی و رایزنی با گزینه‌های مختلف، روبرتو پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا پایان المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس انتخاب شد.

عبدالرضا علیزاده، مربی والیبال در مورد این انتخاب به ایسنا گفت: پیاتزا مربی خوب و فعالی است و رزومه مشخصی دارد. ما پیش از این دو مربی خارجی  (آلکنو و پائز) آوردیم که کمتر از دو ماه در ایران بودند، لیگ و بازیکنان ما را نمی‌شناختند و نتیجه نگرفتند. ما به یک مربی نیاز داریم که حداقل ۴ سال فرصت داشته باشد تا برنامه‌هایش را پیاده کند. امیدوارم آقای پیاتزا لیگ ما را از نزدیک ببیند و بازیکنان را قبل از ورود به فاز مسابقات بشناسد. هر چه به مربی فرصت بدهیم، نتیجه بهتری هم می‌گیریم. تیم ملی ایران نتیجه بگیرد همه والیبالی‌ها سود می‌کنند و اگر نتیجه نگیرد، همه ضرر می‌کنند. امیدوارم تیم ملی بهترین سکوها را کسب کند تا والیبال ایران به روزهای اوج خود برگردد.

آغاز فصل هیجان در والیبال ایران

اما سی‌وهشتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان از چهارشنبه، یازدهم مهر با برگزاری همزمان ۶ دیدار در شهرهای یزد، تهران، ارومیه، اسلامشهر، اصفهان و اردکان آغاز می‌شود.

شهداب یزد، مهرگان نور، پیکان تهران، صنعتگران امید، شهرداری ارومیه، سپهر صدرا مشهد، طبیعت، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، گیتی‌پسند اصفهان، چادر ملو اردکان و سایپا تهران ۱۳ تیم‌ شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در هفته نخست نماینده سیرجان مدافع عنوان قهرمانی استراحت دارد.

تیم شهرداری ارومیه در این هفته به مصاف تیم سپهر صدرا مشهد می‌رود.

علیزاده در مورد وضعیت تیم خود پیش از شروع این رقابت‌ها گفت: تمرینات خود را حدود دو ماه است که شروع کرده و ۶ بازی تدارکاتی انجام داده‌ایم. تیم ما آماده است. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاد و بازی خوبی انجام بدهیم.

او در مورد اینکه مردم ارومیه انتظار زیادی از این تیم دارند، ‌بیان کرد: مردم ارومیه والیبال را می‌فهمند، با والیبال زندگی می‌کنند و بازی زیبا و خوب می‌خواهند. برد برایشان مهم است اما بازی زیبا برایشان مهمتر است. تیم ما امسال جنگنده خواهد بود و در تمام بازی‌ها با تمام قوا به زمین می‌رود.

علیزاده در مورد ارزیابی خود از لیگ سی و هشتم گفت: بازیکنان در همه تیم‌ها پخش شده‌اند اما شهداب و سیرجان مدعی هستند. البته طبیعت تیم خیلی خوبی است و پیکان هم با اینکه دیر بسته شد اما تیم خوب و خطرناکی است. هفت، هشت تیم خوب داریم و نمی‌توان گفت کدام تیم در کدام رده قرار می‌گیرد. ما هم تمام توانمان را می‌گذاریم در پلی‌آف حضور داشته باشیم و به حضور در جمع چهار تیم هم فکر می‌کنیم.

او در مورد اینکه لیگ از بازیکن باکیفیت خالی شده است، بیان کرد: پنج دریافت‌کننده و چند پشت خط‌زن تیم ملی ما در حال حاضر خارج از ایران بازی می‌کنند و این موضوع طبیعی است. اگر در ایران بودند و چند بازیکن باکیفیت خارجی هم می‌آوردیم سطح لیگ خیلی بالا می‌رفت اما با رفتن آنها توازن ایجاد شده و تمام بازیکنان متوسط و خوب در تمام تیم‌ها پخش شده‌اند. امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه