فوتبال و فوتسالورزش > فوتبال ایران

مظفری‌زاده: اطلاعی از تصمیم تیم «موهون باگان» نداریم



مظفری‌زاده: اطلاعی از تصمیم تیم «موهون باگان» نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه، در رابطه با شائبه‌های مطرح شده بعد از عدم حضور تیم موهون باگان در تبریز مبنی بر برگزار نشدن بازی، اظهار داشت: طبق برنامه تیم موهون باگان هندوستان باید امروز دوشنبه ۹ مهرماه به تبریز سفر می‌کرد که کاروان این تیم تا بدین لحظه وارد تبریز نشده است. ما هیچ اطلاعی از تصمیم یا برنامه جدید تیم حریف نداریم. کاری به این مسائل نداریم و طبق برنامه و پروتکل اعلام شده از سوی نماینده AFC تمامی امورات و تشریفات مربوط به برگزاری مسابقه را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به طور کامل آماده میزبانی از نماینده هندوستان هستیم، خاطرنشان کرد: ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست. هم اکنون تیم‌های خارجی در کشورمان حضور دارند و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقه در امنیت کامل و طبق مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم شده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور تأکید کرد: عوامل برگزاری مسابقه عصر امروز از ورزشگاه بازدید کردند و جلسه هماهنگی، نشست خبری، آخرین جلسه تمرینی و … نیز فردا برگزار می‌شود. بار دیگر تأکید می‌کنم که شرایط مهیای برگزاری بازی است.

وی خاطرنشان کرد: ما تا زمانی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ی رسمی مبنی بر لغو مسابقه به دلیل عدم حضور تیم حریف دریافت نکنیم؛ تمامی تشریفات را انجام داده و در زمین مسابقه حاضر خواهیم شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه