آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال جهان

بایرن ترسناک و متفاوت – همشهری آنلاین



بایرن ترسناک و متفاوت – همشهری آنلاین

به گزارش همشهری‌آنلاین، با آسیب‌دیدگی هری کین و ارلینگ هالند و مصدومیتی که پیش از این امباپه دچارش شده حالا هر سه گلزن برتر فوتبال اروپا نمی‌توانند برای تیم‌هایشان بازی کنند. هالند در تساوی یک – یک منچسترسیتی مقابل نیوکاسل چندبار احساس درد کرد. بعد از بازی مشخص شد که مصدومیت او در پاشنه پاست ولی هنوز مدت غیبتش مشخص نشده. هری کین هم در تساوی یک – یک بایرن‌مونیخ مقابل لورکوزن و دقیقه۸۲مصدوم و تعویض شد. مصدومیت امباپه هم به پیروزی ۳بر ۲رئال‌مادرید مقابل آلاوس برمی‌گردد که او را از ۳بازی آینده رئال مقابل اتلتیکو، لیل و ویارئال محروم کرد.

دیدار ۲تیم صدرنشین بوندس‌لیگا در زمین بایرن برگزار شد و این بازی برخلاف پیش‌بینی‌ها چندان قشنگ نبود چون تیم ژابی آلونسو علاقه‌ای به ارائه بازی‌های فصل پیش ندارد. لورکوزن از ۳شوت مقابل ۱۸شوت حریف و مالکیت ۲۹درصدی، در باواریا صاحب یک امتیاز شد. سرمربی اسپانیایی مقابل تیم سابقش شکستی نداشته؛ ۲برد و ۲تساوی. لورکوزن حالا با ژابی در ۲۰بازی پیاپی خارج از خانه بدون شکست مانده است. بازی عالی بایرن باعث این رکوردهای منفی تیم بایر شد: کمترین شوت لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو در یک بازی، کمترین xG (خلق موقعیت)، کمترین مالکیت مشترک و کمترین لمس توپ در محوطه جریمه حریف.

در این بازی بایرن ۳شوت دریافت کرد که کمترین شوت دریافتی یک تیم در ۹۸بازی رسمی مقابل تیم لورکوزن تحت مربیگری ژابی آلونسو بود.

ژابی آلونسو بازی مقابل ونسان کمپانی را سخت‌تر از بازی فصل پیش مقابل توماس توخل توصیف کرد و گفت: «ما فصل گذشته هم در مونیخ مساوی کردیم اما امشب کار سخت بود. بایرن فرصت‌های زیادی داشت و فرصت نفس کشیدن به ما نداد.»

هری کین در این بازی فروغ چندانی نداشت. او با اینکه یک پاس کلیدی به گنبری داد ولی این بازیکن ۲بار پیاپی توپ را به دیرک دروازه حریف کوبید. هری کین پس از ۳سال، بدون شوت زده زمین را ترک کرد. ستاره انگلیسی آخرین‌بار در دیدار تاتنهام و کریستال پالاس در سپتامبر ۲۰۲۱، نتوانسته بود به سمت دروازه حریف شوتی بزند.

مانوئل نویر در پایان این مسابقه در واکنش به بازگشت احتمالی به تیم ملی آلمان در غیاب تراشتگن که دچار مصدومیتی طولانی شده است، این خبر را رد کرد و گفت: «با وجود اولی باومن و الکساندر نوبل، حداقل ۲دروازه‌بان عالی داریم. لنو و تراپ هم هستند فقط فعلا مصدومند. جای نگرانی نیست.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه