آخرین اخبار

لینه‌کر:/ تن‌هاخ عرضه عبور از بحران در یونایتد را ندارد


به گزارش “ورزش سه”، به نظر می‌رسد که ناکامی‌های منچستریونایتد در فصل جدید هم همچنان ادامه خواهد داشت و شرایط این تیم قرار نیست به این زودی بهبود پیدا کند و شکست ۰-۳ روز گذشته برابر تاتنهام در چارچوب دیدارهای هفته شش رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که با یک بازی ضعیف همراه بود مهر تاییدی بر این ادعا بود.

این باخت سنگین برابر تاتنهام باعث شده است که بار دیگر فشارها بر اریک تن‌هاخ و بازیکنانش افزایش پیدا کند و بسیاری از هواداران این تیم معتقد هستند که او باید هرچه زودتر از سمتش به عنوان سرمربی یونایتد کنار برود و گزینه جدیدی به عنوان جانشین او از سوی مدیران این باشگاه انتخاب شود.

گری لینه‌کر در گفت‌وگو با پادکست The Rest is Football در این باره اظهار داشت: «این شکست واقعا دردی بر دردهای هواداران منچستریونایتد اضافه کرد. چند بار پیش از این چنین سوالی را مطرح کرده بودیم که برنامه‌های این تیم چیست؟ سبک بازی این تیم قرار است چه سبکی باشد؟ آنها در همه زمینه‌ها نیاز به تقویت دارند.

بعید به نظر می‌رسد که تن‌هاخ عرضه تغییر چنین وضعیتی را داشته باشد، اینطور نیست؟ او باید در حال حاضر تحت فشار بسیار زیادی باشد. کسی چه می‌داند که مالکان به چه چیزی فکر می‌کنند. در چند روز آینده متوجه خواهیم شد که چه اتفاقی قرار است رخ دهد چون با این نمایشی که یونایتد ارائه داد مطمئناً باید شاهد اتفاق خاصی باشیم.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه