آخرین اخبار

لبخند با اولین برد فصل؛/ حسینی را هیچ‌وقت انقدر شاد ندیدید! (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سیدمجتبی حسینی با وجود نمایش خوبی که در هفته‌های گذشته ارائه دادند و حتی در مالکیت توپ هم مقابل پرسپولیس برابر بودند و موقعیت‌های خوبی داشتند، اما در پنج هفته ابتدایی منتظر پیروزی ماندن تا اینکه با یک عملکرد کاملا هجومی و تاکتیکی توانستند از سد خیبر خرم‌آباد عبور کنند و نخستین پیروزی فصل را به دست بیاورند.

آلومینیوم اراک که در دو مسابقه خانگی ابتدایی در این فصل مقابل نساجی در لحظات پایانی گل تساوی را دریافت کرد و برابر هوادار هم موقعیت‌های زیادی از دست داد، در جدال با خیبر خرم‌آباد متفاوت از همیشه ظاهر شد و توانست یک گل سالم و یک گل مردود بزند و فرصت‌های خطرناک متعددی خلق کند تا سه امتیاز را بگیرد.

لبخند با اولین برد فصل؛/ حسینی را هیچ‌وقت انقدر شاد ندیدید! (عکس)

مجتبی حسینی که سال گذشته در شرایط سختی آلومینیوم را تحویل گرفت و توانست رتبه هفتم جدول را به دست بیاورد، در نقل و انتقالات این فصل هم با وجود از دست دادن چند مهره کلیدی، به شاگردان جوان و با تجربه‌ای که بیشترشان را از فصل قبل نگه داشته، اعتماد کرد و همراه با آنها پس از دیدار مقابل خیبر جشن گرفت.

این سرمربی که اعتماد ویژه‌ای به این بازیکنان داشته و خریدهای کمی در نقل و انتقالات داشته، پس از پیروزی ارزشمند مقابل خیبر، همراه با شاگردانش به سمت سکوهای تماشاگران رفت و در خوشحال‌ترین حالت ممکن بود.

2088077

عکس: میثم میرزایی

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه