آخرین اخبار

جریمه سنگین برای سرمربی مس؛/ محرومیت برای 3 ملی‌پوش ایران در جام جهانی


به گزارش “ورزش سه”، آخرین مسابقه لیگ برتری فوتسال ایران قبل از جام جهانی و فیفا دی را تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان در روز 26 مرداد در اصفهان برگزار کردند که در لحظات پایانی به تساوی 6 بر 6 انجامید ولی حواشی زیادی به دنبال داشت و درگیری و تنش شدیدی بین عوامل، کادر فنی و بازیکنان دو تیم به وجود آورد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حدود یک ماه و نیم پس از این مسابقه جنجالی که درگیری و تنش زیادی داشت، آرای خود را صادر کرد که در پی آن، سه بازیکن ملی پوش و حاضر در جام جهانی ازبکستان نیز با محرومیت مواجه شدند.

باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال که در گیتی‌پسند اصفهان عضویت دارد و اخیرا هم در جام جهانی به میدان رفت، به دلیل رفتار غیرورزشی در دیدار مقابل مس سونگون و طبق ماده 64،  با محرومیت یک جلسه‌ای که تعلیقی است، مواجه شد.

جریمه سنگین برای سرمربی مس؛/ محرومیت برای 3 ملی‌پوش ایران در جام جهانی
2087962

علیرضا رفیعی‌پور، بازیکن گیتی‌پسند و بهروز عظیمی، بازیکن مس سونگون هم که در جام جهانی فوتسال عضو تیم ملی بودند نیز با برخورد کمیته انضباطی مواجه شدند که رفیعی محرومیت تعلیقی و مشابه با محمدی دارد، اما عظیمی به علت تحریک تماشاگران اصفهانی، 2 جلسه محروم شده که یک بازی تعلیقی است و باید 51 میلیون تومان هم جریمه نقدی بدهد.

سنگین‌ترین جریمه مالی هم برای حمید بی‌غم، سرمربی مس سونگون لحاظ شده که او به علت رفتار غیرورزشی، بدرفتاری نسبت به داور و درگیری با بازیکن حریف پس از پایان بازی، با دو جلسه محرومیت (یک جلسه تعلیقی) و 100 میلیون تومان جریمه مواجه شده و همچنین فرهاد فخیم، کاپیتان مس نیز باید 51 میلیون تومان جریمه بدهد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه