آخرین اخبار

سرمربی الهلال با وجود پیروزی از خودش انتقاد کرد


به گزارش “ورزش سه”، ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، با وجود پیروزی ۴-۲ مقابل الخلود در دیدار شنبه‌شب، از خود به‌شدت انتقاد کرد. این دیدار در چارچوب هفته پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان برگزار شد.

الهلال با کسب این پیروزی موفق شد بار دیگر به صدر جدول لیگ بازگردد و با ۱۵ امتیاز از ۵ بازی، صدرنشینی خود را تثبیت کند. آن‌ها با ۳ امتیاز بیشتر نسبت به الاتحاد، در جایگاه اول قرار گرفتند.

ژسوس در نشست خبری پس از بازی گفت: «بازی به خوبی پیش می‌رفت تا وقتی نتیجه ۴-۰ بود، اما پس از آن شرایط تغییر کرد و ما به شدت افت کردیم. تعویض‌هایی که انجام دادم تأثیرگذار نبودند و ریتم تیم کاهش یافت.»

او افزود: «از عملکردی که ارائه می‌دهیم و از اینکه بازیکنان پیروزی‌های خود را حفظ می‌کنند خوشحالم، اما نکته منفی این بازی دریافت دو گل پس از برتری ۴ گله بود. ما باید سخت کار کنیم تا این اشتباهات را برطرف کنیم.»

سرمربی الهلال با وجود پیروزی از خودش انتقاد کرد

ژسوس ادامه داد: «به فشردگی مسابقات عادت دارم، به ویژه در برزیل. بنابراین این وضعیت برای من با الهلال تازه نیست. تیم‌های بزرگ همیشه تحت فشار زیادی بازی می‌کنند، اما مهم‌ترین نکته این است که بدانیم چگونه با این شرایط برخورد کنیم.»

در پایان، ژسوس درباره عملکرد فوق‌العاده مدافع چپ برزیلی تیمش، رنان لودی، گفت: «لودی به همه نشان داد که بازیکن بزرگی است. شروع او با تیم کمی سخت بود، زیرا با مصدومیتی خاص دست و پنجه نرم می‌کرد، اما هنگام انتخاب بازیکنان خارجی با او صحبت کردم و به او گفتم: “به خودت اعتماد داشته باش.” و او واقعاً به همه ثابت کرد که چه توانایی‌هایی دارد.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه