اقتصادی > اقتصاد کلان

شهادت در راه خدا پاداش یک عمر مجاهدات سیدحسن نصرالله است



شهادت در راه خدا پاداش یک عمر مجاهدات سیدحسن نصرالله است

به گزارش ایسنا، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل قهرمان و شجاع حزب‌الله لبنان در حمله رژیم سفاک صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس‌کل بانک مرکزی به این شرح است:

وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ

رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر خوی تروریستی خود را در جنایت علیه آزادی‌خواهان جهان به نمایش گذاشت و با به شهادت رساندن مجاهد نستوه و اسوه مقاومت دبیر کل حزب‌الله قهرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین شهید جناب آقای سیدحسن نصرالله در بیروت لبنان، صفحه دیگری بر تاریخ سرشار از سفاکی خود افزود.

بدون تردید سرافرازی، عزت و شهادت در راه خدا پاداش یک عمر مجاهدات حجت‌الاسلام والمسلمین شهید جناب آقای سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان است. این مرد بزرگ هم‌اکنون کنار شهدای بزرگ و جاویدالاثر جهان اسلام قرار دارد که قریب به ۳۰ سال در راه آنان زندگی و مبارزه نمود و مردم آزادی‌خواه و مقاوم را در مسیر مبارزه علیه رژیم صهیونیستی، متعهدانه و شجاعانه از پیروزی تا پیروزی رهبری کرد.

اینجانب از طرف مدیران و کارکنان شبکه بانکی کشور شهادت سید مقاومت و مجاهد فداکار جناب آقای سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت را به امت اسلامی و ملت لبنان، مقاومت فلسطین، رزمندگان جبهه‌ مقاومت و ملت شریف ایران، خانواده‌های معزز این شهیدان سرافراز و به ویژه به رهبر معظم انقلاب تسلیت می‌گویم.

محمدرضا فرزین

۷مهر ۱۴۰۳

انتهای پیام
 

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه