آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

استقلالی‌ها خدا را شکر کنند که اورونوف در بازی نبود | خوشحالم که رامین رضائیان پنالتی داد



استقلالی‌ها خدا را شکر کنند که اورونوف در بازی نبود | خوشحالم که رامین رضائیان پنالتی داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا مرتضی فنونی‌زاده درباره پیروزی پرسپولیس در شهرآورد ۱۰۴ پایتخت در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز مهم را به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم. خیلی خوشحالم که خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس حرفه‌ای عمل کرد و در تعویض‌ها نشان داد که با برنامه پیش می‌رود. در این بازی شاهد بودیم که بازیکنان استقلال نتوانستند سه توپ سالم به‌هم برسانند و کاملا در لاک دفاعی بودند و با این سبک بازی، در لیگ نخبگان کار سختی خواهند داشت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد سروش رفیعی که برخی آن را ضعیف خوانده‌اند، گفت: من هم به جای کادر فنی بودم باز هم از سروش رفیعی استفاده می‌کردم چون به نظر من او هم شرایط بازی و هم تجربه لازم را دارد و می‌داند در بازی‌های مهم چگونه عمل کند. امیدوارم هواداران هم از رفیعی حمایت کنند تا او بتواند در آسیا بهترین عملکرد را داشته باشد.

فنونی‌زاده درباره اولین بازی سعید مهری، بازیکن اسبق استقلال در پیراهن سرخ‌پوشان نیز یادآور شد: سعید مهری بازیکنی است که با شوت‌هایش می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. او بازیکن جنگنده‌ای است و قطعا در آینده می‌تواند کمک حال پرسپولیس شود. با این نوع بازی کردن دیگر هواداران استرس نتیجه‌گیری ندارند. بیشتر از همه خیلی خوشحالم که توانست از رامین رضاییان پنالتی بگیرد!

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا جای خالی اوستون ارونوف در ترکیب پرسپولیس احساس می‌شد، اضافه کرد: استقلالی‌ها باید خدا را شکر کنند که ارونوف در ترکیب پرسپولیس قرار نداشت، چون اوضاع دفاعی استقلال نابسامان بود. شک ندارم اگر این بازیکن ازبکستانی در ترکیب تیم قرار داشت استقلال قطعا بالای چهار گل دریافت می‌کرد. امیدوارم ارونوف برای بازی بعدی در لیگ نخبگان آماده شود و در اختیار تیم قرار بگیرد.

ازیکن اسبق تیم ملی ایران درباره بازی آینده سرخپوشان برابر پاختاکور در لیگ نخبگان که دوشنبه برگزار می‌شود نیز افزود: وقتی که شهرآورد را برده‌ایم قطعا بازیکنان با روحیه بالا پا به ادامه مسابقات لیگ نخبگان می‌گذارند و ۱۰۰ درصد بازی بعدی را هم می‌بریم. پرسپولیس باید شکست مقابل الاهلی را جبران کند و ۳ امتیاز اول را در لیگ نخبگان به دست بیاورد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه