آخرین اخبار

استراماچونی: اینتر این فصل باید دوگانه بگیرد


به گزارش “ورزش سه”، اینتر دو فصل پیش به فینال چمپیونزلیگ رسید، اما در سری A کورس قهرمانی را به ناپولی‌ واگذار کرد. در فصل پیش شاگردان سیمونه اینزاگی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا از رقابت‌ها کنار رفتند، اما در رقابت‌های داخلی قهرمان شدند.

آندره آ استراماچونی در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد که این فصل از اینتر انتظار می‌رود هم در رقابت‌های داخلی و هم در اروپا قهرمان شود.

استراماچونی درباره شروع سخت اینتر در فصل جاری گفت: “من نظرم تغییر نکرده، همان‌طور که در ابتدای فصل فکر می‌کردم، نظرم را عوض نمی‌کنم. اینتر از نظر ترکیب و پتانسیل قوی‌ترین در سری A و یکی از بهترین‌های اروپا است. مقابل جنوا، مونزا و در نیمه دوم دربی، نراتزوری در سطحی که مقابل آتالانتا و منچسترسیتی دیدیم، بازی نکردند. اما مسئله مربوط به اشتیاق است. اینتر واقعی را در منچستر دیدید، موضوع مربوط به ذهن و انتظارات بیشتر است.”

استراماچونی: اینتر این فصل باید دوگانه بگیرد

او درمورد انتظارات از اینتر برای کسب دوگانه گفت: “در فصل 23-2022، اینتر قهرمانی را به ناپولی‌ واگذار کرد که در حد و اندازه خودش نبود و از نظر ذهنی در لیگ قهرمانان فوق‌العاده بود. فصل گذشته برعکس شد: مغز، روح و قلب اینتر اسکودتو را می‌خواست و حذف تلخ و زودرس در اروپا از راه رسید. این اولین فصلی است که اینتر به دلیل ارزش و بازیکنانی که دارد مجبور به برآورده کردن کسب دوگانه است. گامی که اینتر باید و واقعا می‌تواند به‌عنوان یک تیم، مربی و باشگاه بردارد.”

در این گفتگو از استراماچونی سوال شد که اگر زلاتان ابراهیموویچ را ملاقات کند از او چه سوالی می‌پرسد؟ استراماچونی گفت: “من از او می‌پرسم که چگونه روش تأثیرگذاری‌اش بر شرایط از نظر ذهنی تغییر کرده است. چون در حال حاضر واضح است مانند زمانی که بازیکن بود، فکر نمی‌کند.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه