آخرین اخبار

پرواز به سمت اولین سه امتیاز در قزوین


به گزارش “ورزش سه” شاگردان ساکت الهامی بعد از دیدار حساس و نفس‌گیر مقابل استقلال تهران، دیداری تدارکاتی مقابل پاس همدان را با پیروزی پشت سر گذاشتند و تمرینات فشرده خود را دنبال کردند تا با بهترین وضعیت، مقابل تیم چغر شمس آذر قزوین حاضر شوند. تیم شمالی در کنار سه تیم دیگر یعنی آلومینیوم، هوادار و حریف رودرروی خود شمس آذر، موفق به کسب برد تا اینجای لیگ نشده است.

پرواز به سمت اولین سه امتیاز در قزوین

نکته قابل توجه در این هفته‌ها برای نساجی اضافه شدن ۴ بازیکن خارجی به ترکیب این تیم بوده است و از بین آنها کوین یامگا و منتظر محمد در دیدار مقابل استقلال برای اولین بار با پیراهن نساجی به میدان رفتند و عملکرد خوبی داشتند. به نظر دیدار مقابل نماینده قزوین فرصت خوبی برای اضافه شدن دو خرید دیگر این تیم یعنی محمد عیسی و الکساندر مرکل است. شکل بازی نساجی با اضافه شدن خریدها بهتر شده و به‌وضوح بعضی از ضعف‌های ساختار دفاعی و خط هافبک این تیم، تا حد زیادی برطرف شده است.

2086100

دیدار حساس همسایه‌های پایین جدولی نقش تعیین‌کننده‌ای در ادامه لیگ برای آنها خواهد داشت. دو تیم نساجی مازندران و شمس آذر قزوین روز پنجشنبه و از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم می‌روند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه