آخرین اخبار

مایر خواهان بازگشت نویر: او هنوز پیرمرد نشده!


به گزارش “ورزش سه”، سپ مایر پس از مصدومیت شدید مارک آندره تراشتگن، خواهان بازگشت مانوئل نویر به دروازه تیم ملی آلمان است. عضو سابق تیم ملی آلمان به سایت “تی-آنلاین” گفت: “بازگرداندن نویر در حال حاضر بهترین راه حل خواهد بود. اگر او حمایت کامل را دریافت کند، قطعاً دوباره این کار را انجام خواهد داد. او هنوز در بهترین فرم است و هنوز پیرمرد نشده است.”

تراشتگن پس از پارگی تاندون کشکک خود مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود. این مصدومیت گمانه‌زنی‌ها پیرامون بازگشت نویر به تیم ملی را افزایش داده است. او به تازگی پس از پایان یورو 2024 از تیم ملی خداحافظی کرده بود.

اینکه دروازه‌بان 38 ساله بایرن مونیخ می‌تواند به تیم ملی بازگردد یا نه، در حال حاضر به موضوع حساسی تبدیل شده است.

مایر خطاب به یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی، گفت: “توصیه می‌کنم اکنون به یکدیگر نزدیک شویم و در این مورد بحث کنیم. نویر در 40 سالگی به راحتی می‌تواند در جام جهانی بعدی 2026 در آمریکا، کانادا و مکزیک بازی کند.”

مایر خواهان بازگشت نویر: او هنوز پیرمرد نشده!

به گفته مایر، اولیور باومن از هوفنهایم، کوین تراپ از فرانکفورت که در حال حاضر از ناحیه ران آسیب دیده و الکساندر نوبل از اشتوتگارت نیز می‌توانند به عنوان جانشین تراشتگن در نظر گرفته شوند.

مربی سابق دروازه‌بانان تیم ملی آلمان گفت: “این بازیکنان هم می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. مانوئل به هر حال غیرقابل جایگزین خواهد بود.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه