آخرین اخبار

سرمربی آلاوس: تابلو بود، اندریک باید اخراج می‌شد!


به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید سه‌شنبه شب به پنجمین پیروزی متوالی خود دست یافت. آنها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شدند دپورتیوو آلاوس را ۳-۲ شکست دهند. آلاوس در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساند و بازی را هیجان‌انگیزتر کرد. این وضعیت می‌توانست حتی نگران‌کننده‌تر شود، چرا که اگر اندریک درست قبل از این گل‌ها کارت قرمز می‌گرفت، روند بازی می‌توانست به شکل کاملی به سود آلاوس تغییر یابد.

در دقیقه ۸۳، آلخاندرو مونیز رویز، داور بازی، به اندریک به دلیل ضربه زدن به سانتیاگو مورینو، مدافع آلاوس کارت زرد نشان داد اما بازیکنان و کادر فنی آلاوس معتقد بودند که اندریک باید با کارت قرمز مواجه می‌شد.

سرمربی آلاوس: تابلو بود، اندریک باید اخراج می‌شد!

لوئیس گارسیا پلازا، سرمربی آلاوس، در مصاحبه پس از بازی به این حادثه اشاره کرد و از عدم نشان دادن کارت قرمز به اندریک، ابراز شگفتی کرد. او گفت: «اندریک باید اخراج می‌شد، آن صحنه یک کارت قرمز واضح بود. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که نباید کارت قرمز به اندریک داده می‌شد. او باید اخراج می‌شد. ما باید ده دقیقه آخر را مقابل تیم ده نفره بازی می‌کردیم.»

اندریک قطعا خوش‌شانس بود که این موضوع توسط VAR بررسی نشد. آلاوس از این موضوع خشمگین خواهد شد، اما در هر صورت این رئال مادرید بود که به هر نحوی سه امتیاز بازی را گرفت و با پیروزی به استقبال دربی مادرید رفت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه