فوتبال و فوتسالورزش > فوتبال ایران

گاریدو و نکونام قبل از دربی چه گفتند/ وجه مشترک برای شکست حریف!



گاریدو و نکونام قبل از دربی چه گفتند/ وجه مشترک برای شکست حریف!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که صد و چهارمین دیدار دو تیم است، ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۴ مهر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک در هفته ششم بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر برگزار خواهد شد.

نکونام: برای پیروزی در دربی آماده هستیم

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دربی صد و چهارم که عصر امروز سه شنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت تیمش برای دربی صد و چهارم گفت: این بازی همیشه برای هواداران دو تیم مهم است. ما هم برای رسیدن به پیروزی به تمرکز بالا نیاز داریم که امیدواریم به این مهم برسیم.

وی ادامه داد: ما تیمی هستیم که در لیگ امسال در خانه خودمان بازی نکردیم. خیلی دوست داشتیم که این دربی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما به هر حال این شرایط پیش آمده است و ما باید در اراک بازی کنیم. امیدوارم که برای آینده این شرایط فراهم شود.

نکونام در مورد داوران دربی هم گفت: براداران حیدری همیشه قضاوت های خوبی داشته اند. این را از ته دل می‌گویم که آنها از داوران خوب کشورمان هستند. این موضوع مربوط به پارسال است و اگر نگاه من یا آنها به سال قبل باشد، هیچ پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. این صحبت‌ها برای سال قبل بوده است. پیام حیدری اولین دیدار ما را در فصل جدید قضاوت کرد و من از او تشکر کردم. امیدوارم روز چهارشنبه بهترین قضاوت را از داوران این دیدار شاهد باشیم. در بازی قبل اشتباهاتی علیه تیم ما رخ داد که امیدوارم در دربی تکرار نشود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد ترکیب تیمش برای این دیدار هم گفت: اجازه بدهید در مورد ترکیب تیم فردا صبح صحبت کنم. تمام بازیکنان را در اختیار داریم و فقط روزبه چشمی را در اختیار نداریم.

وی در مورد پرسپولیس هم گفت: تیم قابل احترامی هست اما تمرکز ما روی تیم مان است و تلاش می کنیم با تمرکز بتوانیم از نقاط قوتی که داریم استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این هفته یک اشتباه بزرگ رخ داد که برای ما چالش ایجاد کرد. اما تمام تمرکزمان را روی دربی گذاشته ایم که بتوانیم برابر پرسپولیس به پیروزی برسیم.

گاریدو: برای بازی خاص آماده هستیم

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دربی که عصر امروز سه شنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت تیمش برای دربی صد و چهارم گفت: دربی همیشه یک بازی خیلی خاص هست. بازی خیلی مهمی برای ما و هوادارانمان هست. هر دو تیم رقیبان بزرگی هستند و شور و اشتیاق زیادی برای این دیدار دارند. باید ببینیم چطور می توانیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: باید ذهن بازیکنان در زمین آزاد باشد که بتوانند نمایش خوبی داشته باشند. باید تلاش کنیم بین همه موارد توازن ایجاد کنیم و صبر داشته باشیم و فوتبالی را انجام دهیم که برای پیروزی مورد نیاز است. ما به دنبال برد هستیم و برای رسیدن به این باید همه فاکتورها را رعایت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور ارونوف در دیدار برابر استقلال گفت: او به شرایط مطلوب نرسیده و به طور صددرصد در ترکیب پرسپولیس حضور نخواهد داشت.

گاریدو با قدردانی از مردم اراک که میزبان پرسپولیس هستند گفت: بهتر این است که ما بتوانیم در شهر خودمان و برابر هواداران مان بازی کنیم اما وقتی شرایط فراهم نیست باید از کسانی که ورزشگاه هایشان را در اختیار ما می گذارند تشکر کنیم. امیدوارم بتوانیم بزودی در ورزشگاه خودمان بازی کنیم.

وی با بیان این که در دربی های زیادی به عنوان بازیکن و مربی حضور داشته است گفت: همانطور که گفتم این یک بازی خاص است. برای این دیدار به آرامش نیاز داریم و بازیکنانی که بتوانند با تمرکز بالا خواسته های ما را در زمین پیاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: باید بتوانیم خودمان را برای این بازی آماده کنیم و با آرامش تفکرات مان را در زمین پیاده کنیم تا به سه امتیاز دست پیدا کنیم. حریف قابل احترامی داریم که آنها هم به دنبال پیروزی هستند اما ما باید کار خودمان را انجام دهیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه