آخرین اخبار

استارت اردوی رکابزنان/ از استخدام مربی هندی دوچرخه سواری تا ادامه کار با ویگنز


به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری در حالی در محل این فدراسیون برگزار شد که از بین اعضاء مجید ناصری داور بین المللی کشورمان ساعتی قبل از حضور در این کمیته انصراف داد تا این جلسه بدون حضور این پیشکسوت برگزار گردد.

دراین نشست رسول اسدی رئیس فدراسیون، حمید عطااللهی دبیر، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی، سمیه موسوی نایب رئیس بانوان، سعید زارعیان، امید سراجی، محمدرضا باجول، قادر میزبانی و مهرداد صفرزاده حضور داشتند. منوچهر روشن‌پور نیز به صورت آنلاین در این نشست شرکت کرد.

در این جلسه مصوب شد تا بررسی‌های لازم برای اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در کشورهای ترکیه، امارات و اندونزی انجام شود و علاوه بر تخمین هزینه‌های اردو، وضعیت پیست‌های کشورهای مذکور هم بررسی شود.

همچنین با تصمیم اعضا مقرر شد تا رشته دوچرخه‌سواری چهار تیمی نیمه استقامت پیست در دو بخش آقایان و بانوان و در رده سنی جوانان فعال شود.

از دیگر مواردی که اعضا در خصوص آن به گفت‌وگو پرداختند، نحوه همکاری با یک سرمربی هندی در بخش نیمه استقامت پیست برای حضور در ایران بود.

یکی از مصوبات دیگر این جلسه دادن مجوز شرکت در تور آذربایجان به تیم قهرمان لیگ برتر و تیم ملی امید بود.

در نهایت اعضا مصوب کردند که همکاری با ویگنز، مربی بلژیکی ایران که از شش ماه قبل از المپیک آغاز شده بود، همچنان ادامه یابد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه