آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال جهان

رئال آنچلوتی؛ تیم نیمه‌های دوم! | آمارهای جالب کورتوا و امباپه



رئال آنچلوتی؛ تیم نیمه‌های دوم! | آمارهای جالب کورتوا و امباپه

به گزارش همشهری‌آنلاین، در پیروزی ۴بر یک مقابل اسپانیول، تیم رئال‌مادرید برای ششمین بازی متوالی در نیمه‌اول گلی نزد و برای چهارمین بازی متوالی، نیمه‌اول بازی رئال، صفر – صفر تمام شد. رئال مادرید ۱۸گل در این فصل زده؛ یک‌گل در نیمه اول و ۱۷‌گل در نیمه‌دوم.

برای چهارمین هفته پیاپی به سود رئال‌مادرید پنالتی اعلام شد. کیلیان امباپه دومین بازیکن رئال در قرن۲۱ است که در ۳بازی متوالی از روی نقطه پنالتی، دروازه حریفان را باز می‌کند. در حالی در ۴هفته اخیر ۵پنالتی به سود رئال اعلام شده که بارسلونا در ۳۰دیدار اخیر خود در لالیگا، صاحب همین تعداد پنالتی شده است.

کورتوا در لالیگا ۲گل به‌خودی زده که هر دو مقابل اسپانیول بوده؛ اولی درسال ۲۰۱۳و دومی در همین بازی شنبه.

رئال یک سال بدون باخت را پشت‌سر گذاشت با ۲۸برد، ۱۰مساوی، ۸۸گل زده، ۲۳گل خورده و ۲۲کلین شیت. آنها آمار ۳۸بازی متوالی بدون شکست در لالیگا، ۳۷بازی بدون شکست در سانتیاگو برنابئو، ۳۴مسابقه بدون باخت در تمامی مسابقات، ۲۴مسابقه بدون شکست خارج از خانه و ۴بازی بدون شکست در لیگ قهرمانان را ثبت کرده‌اند.

بهترین رکوردهای شکست‌ناپذیری در تاریخ لالیگا: بارسلونا ۴۳بازی (۱۸-۲۰۱۷)، سوسیداد ۳۸بازی (۸۰-۱۹۷۹)، رئال مادرید ۳۸بازی(۲۰۲۳- تاکنون). رئال درصورت تداوم شکست‌ناپذیری در ۶هفته پیش‌رو رکورد بارسای والورده را خواهد شکست.

پس از گذشت ۸بازی، ۳ضلع مثلث هجومی رئال همزمان در یک بازی موفق به گلزنی شدند (امباپه، وینیسیوس و رودریگو). مثلث BBC برای ثبت این آمار به ۱۴بازی نیاز داشتند. مثلث خط حمله مادرید از ۱۸گل تیم در این فصل، روی ۱۳گل تأثیر مستقیم داشتند و در ۳بازی به همدیگر پاس گل داده‌اند.

وینیسیوس برای نخستین بار پس از ورود به بازی به‌عنوان یار تعویضی در همان بازی یک گل زد و پاس گل داد.

دنی کارواخال که یکی از گزینه‌های توپ طلاست، همچنان نمی‌بازد و گل می‌زند. آمار مدافع راست رئال و اسپانیا از ابتدای فصل گذشته خیره‌کننده است؛ ۶۴بازی، ۸گل، ۹پاس گل، گلزنی در فینال لیگ قهرمانان، گلزنی در یورو، گلزنی در لالیگا، پاس گل در سوپرجام اسپانیا، پاس گل در لیگ ملت‌های اروپا، جایزه بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان اروپا و جایزه بهترین بازیکن مسابقه نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه