ورزشی > کشتی، رزمی

جوادی: پاداش ۶ میلیاردی فدراسیون کشتی بی‌سابقه است/ درستکار شناخت خوبی از ملی‌پوشان دارد



جوادی: پاداش ۶ میلیاردی فدراسیون کشتی بی‌سابقه است/ درستکار شناخت خوبی از ملی‌پوشان دارد

ابراهیم جوادی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به افتتاح طرح های جدید فدراسیون کشتی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: مدتی است به این موضوع فکر می کنم که واقعا علیرضا دبیر چه کارهای بزرگی درباره زیرساخت ها و امکانات کشتی و رسیدگی به کشتی‌گیران انجام داده است. این اقدامات در طول تاریخ بی سابقه بوده و هیچ کس در کشتی ایران نبوده که تا این حد برای کشتی کار کرده باشد.

دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک، افزود: مسئله دیگر رسیدگی به کشتی‌گیران و توجه به آن هاست چرا که هنوز عرقشان خشک نشده فدراسیون از آن ها تجلیل کرد و پاداش هایشان پرداخت شد. پارسال هم این کار به سرعت انجام شد و امسال نیز همین روند ادامه داشت. به خدا در دوره ما از این خبرها نبود. ورزشکار که نباید خودش نیازهایش را بگوید. الان دیگر اینطور نیست و فدراسیون، کمیته المپیک و وزارت ورزش بدون اینکه ورزشکاران بخواهند، پاداششان را پرداخت می کنند.

وی تصریح کرد: این بچه ها عمر و جوانی‌شان را می‌گذارند و برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند و هر چقدر که به آن‌ها بدهند خوب است و باعث انگیزه‌شان می‌شود. ۶ میلیارد پاداش فدراسیون به طلایی ها بی سابقه است و واقعا رقم قابل توجهی است. قطعا این موضوع باعث می‌شود بچه ها باز هم با جان و دل تمرین کنند تا برای کشتی ایران افتخارآفرین باشند.

جوادی در ادامه درباره در پیش بودن رقابت های جهانی اوزان غیرالمپیکی با هدایت پژمان درستکار، گفت: درستکار مدت زیادی با این بچه ها کار کرده و شناخت خوبی از آن ها دارد. قطعا این شناخت به نتیجه گیری تیم و موفقیت بچه ها کمک می کند. نفرات خوب و جوانی در اختیار داریم که اکثریت آن ها از تجربه بالایی برخوردارند. امیدوارم شاهد درخشش ۴ آزادکار ایران در مسابقات جهانی باشیم و بار دیگر دل مردم از این افتخارآفرینی ها شاد شود.

وی در پایان، گفت: نحوه کوچ مربیان در نتیجه گیری بچه ها در میادین بزرگ اهمیت زیادی دارد. در المپیک‌ نیز زارع و عموزاد با آن تجربه و نیروی جوانی باید رقبای خود را شکست می دادند اما به اعتقاد من ضعف در کوچ و آنالیز باعث شد یک کشتی گیر ۴۰ ساله بیاید و زارع را در مهمترین مبارزه به آن شکل شکست بدهد. آن لنگی که خورد و ۳ باراندازی که شد واقعا بد بود و قبل از مبارزه باید این موارد از طرف کادر فنی به او گفته می شد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه