آخرین اخبار

ژاکا علیه لورکوزن: این روند امکان ندارد!


به گزارش “ورزش سه”، پس از پیروزی 4-3 مقابل ولفسبورگ، کاپیتان بایرلورکوزن حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و انتقادات تندی را علیه خود و تیمش مطرح کرد.

این هافبک سوئیسی در مصاحبه دازن با عصبانیت گفت: “ما نمی‌توانیم اینقدر ساده‌لوحانه دفاع کنیم. این کافی نیست و نباید در این سطح اتفاق بیفتد. این یک زنگ خطر بزرگ برای همه ماست، ما نمی‌توانیم به این روند ادامه دهیم. بایر می‌خواهد یک تیم برتر باشد، اما یک تیم برتر در 9 دقیقه دو گل دریافت نمی‌کند! خیلی راحت گل زدند.

البته ما بردیم و سه امتیاز در پایان مهم است‌، اما قطعا نمی‌تواند راضی‌کننده باشد. ما سه گل در خانه مقابل لایپزیش دریافت کردیم و امروز دوباره سه گل دیگر خوردیم. چهار گل زدیم، اما امکان چنین چیزی برای هر بازی وجود ندارد.”

ژاکا علیه لورکوزن: این روند امکان ندارد!

ژاکا از سبک بازی تیمش هم انتقاد کرد و گفت: “ما بدون مالکیت توپ تهاجمی نیستیم، فضای زیادی برای حریف باقی می‌گذاریم. خیلی راحت گل می‌خوریم. کمی خوشحالم، ولی اشتباهات خیلی زیادی را مرتکب شدیم. به اندازه کافی منسجم نیستیم و در نتیجه فضاهایی وجود دارد. این یک زنگ هشدار برای من و کل تیم بود.

لورکوزن نباید این همه گل دریافت کند. این نقطه قوت ما در فصل گذشته بود، فکر می‌کنم بعد از 34 بازی 19 گل دریافت کرده‌ایم و حالا فکر می‌کنم این فصل 8 یا 9 گل دریافت کرده‌ایم که این قابل قبول نیست.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه