آخرین اخبار

او هم انسان است/ اشتباه غیرعادی بهترین دروازه بان جهان


به گزارش “ورزش سه”، تیبو کورتوا هم انسان است و او نیز اشتباه می کند. همین چهار روز پیش دروازه بان رئال مادرید نمایشی فوق العاده مقابل اشتوتگارت داشت. اگر تیم آنچلوتی در پایان پیروز شد، بیشتر به خاطر کورتوا بود که در واقع به عنوان MVP مسابقه انتخاب شد.

دیشب مقابل اسپانیول، کورتوا خیلی کمتر از بازی قبل رنج می برد. در واقع، او تا دقیقه 55 به سختی مجبور به مداخله جدی در بازی شده بود، زمانی که جوفره روی خط از گولر عبور کرد و توپ را به درون محوطه جریمه فرستاد یا بهتر بگویم پاس داد.  توپ بدون مشکل به کورتوا رسید. اما توپ از از بین پاهایش رد شد و به به درون دروازه غلتید.

صحنه ای که برای هواداران رئال عادی نبود چون همیشه با وجود کورتوا خیالشان راحت است که قرار نیست دروازه به راحتی باز شود اما دیشب اسپانیول به خاطر اشتباه گلر بلژیکی گل خورد. او در شرایطی دروازه اش باز شد که تا آن لحظه حتی مجبور به واکنش جدی هم نشده بود. اولین باری که او واقعا مجبور به مداخله جدی در جریان بازی شد، در دقیقه 67 بود، یک شوت دوباره از جوفره که تیبو آن را برگشت داد.

او هم انسان است/ اشتباه غیرعادی بهترین دروازه بان جهان

کورتوا پس از بازگشت از مصدومیت فصل گذشته، جایگاه خود را نزد آنچلوتی بازیافت و در نهایت در فینال ومبلی نیز بازی کرد. او در فصل جاری نیز گلر فیکس رئال در همه بازی ها بوده و لونین چاره ای نداشته جز اینکه روی نیمکت بنشیند. تیبو دیشب یک اشتباه عجیب داشت ولی جای او آنقدر محکم است که اجازه داد گاه از این اشتباهات فردی انجام دهد بدون اینکه تهدیدی از سوی لونین حس کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه