آخرین اخبار

اقدام عجیب داور/ امباپه تهدید شد: با یک کلمه دیگر اخراجی!


به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید یک بازی دیگر از قضاوت مونوئرا مونترو عصبانی شد. داور اندلسی کیلیان امباپه، جود بلینگام و وینیسیوس جونیور را به خاطر اعتراضشان توبیخ کرد، سه کارت زرد که باعث عصبانیت باشگاه مادریدی و هواداران حاضر در برنابئو شد. کارتی که بیش از همه برنابئو را آزار داد، کارتی بود که امباپه پس از اعتراض به اعلام آفساید گرفت.

اقدام عجیب داور/ امباپه تهدید شد: با یک کلمه دیگر اخراجی!

مونوئرا مونترو می خواست با تهدید امباپه به اخراج، دیگر اعتراضات را متوقف کند. او پس از اولین اعتراض رو به امباپه کرد و گفت: «هی، کیلیان، آرام باش. داری ریسک می کنی، یک کلمه دیگر بگو تا اخراجت کنم.»

2084694

مهاجم فرانسوی به داور نزدیک شد و سپس با لبخندی کنایه آمیز از منطقه دور شد.  امباپه بعد از پایان نیمه اول و در تونل ورزشگاه با داور حرف زد و به او گفت که کارت زردش منصفانه نبود.

امباپه تنها کسی نبود که به داور اعتراض داشت. بلینگام نیز شدیدا از داور ناراضی بود.  او در فاصله چند دقیقه پیش از تعویضش و در حالی که تنها هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی این بازی زمان باقی مانده بود، روی یک صحنه به شدت از تصمیمی که داور بازی گرفته بود عصبانی شد و به او توهین کرد. داور این توهین را نشنید و در غیر این صورت قطعا کارت قرمز را نشان می داد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه