ورزشی > سایر ورزش‌ها

سهراب آزاد: از اول سفر به اسپانیا را قبول نکردم/ سفارت هم نرفتم



سهراب آزاد: از اول سفر به اسپانیا را قبول نکردم/ سفارت هم نرفتم

سهراب آزاد در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی وجود نامش در لیست اولیه فدراسیون وزنه‌برداری برای اخذ ویزای اسپانیا بیان کرد: کراسفیت عملکرد خوبی را بر جای گذاشت و توانست درآمدزایی فوق‌العاده‌ای هم داشته باشد. رییس فدراسیون هم اعلام کرد به دلیل عملکرد خوبی که داشتیم می‌تواند من را به این مسابقات بفرستد. من هم سپاسگزاری کردم و گفتم همین که متوجه است که ما عملکرد خوبی داریم، کافی است. من دنبال مسافرت رفتن نیستم چون با توجه به سمت هایی که دارم مسافرت می‌روم. 

او ادامه داد: من به فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کردم سفر به اسپانیا را قبول نمی‌کنم چون خودمان مسابقات جهانی  داریم و پس از آن زمان درگیر لیگ کراسفیت هستیم. من سفارت نرفتم و دنبال ویزا هم نبودم. 

او در مورد اینکه وجود نام برخی افراد در لیست اولیه ویزا حاشیه‌هایی را درست کرد در حالی که فدراسیون می‌توانست مانع این کار شود، گفت: 
کاملا درست است اما بهداد سلیمی قهرمان ملی و افتخار ایران است و اگر اشتباهی رخ داده باید حفظ آبرو کنند. 

آزاد در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند فردی مانند بهداد سلیمی که سمت‌های مهمی هم در کمیته ملی المپیک داشته و با تجربه بوده نباید چنین تصمیمی می‌گرفت که خانواده‌اش را همراه خود به قهرمانی جوانان جهان ببرد؟ گفت: بله قبول دارم اما دیگر نباید بخاطر یک اشتباه تا این اندازه مورد هجمه شدید قرار می‌گرفت. 

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه