آخرین اخبار

قربانی و سحرخیزان در جدال 6 امتیازی


به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته نُهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ با بهره‌مندی از محمد قربانی و سعید سحرخیزان در لیست نفراتش، از ساعت 14:45 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه خیمکی آرنا به مصاف تیم رده چهاردهمی خیمکی خواهد رفت.

محمد قربانی که در هشت مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه جایگاه ثابتی در ترکیب اورنبورگ داشته و یک گل به ثمر رسانده، امروز هم مثل همیشه در جمع 11 نفر اصلی تیمش برابر خیمکی حضور دارد.

سعید سحرخیزان، دیگر بازیکن ایرانی اورنبورگ که در دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه نمایش درخشانی داشته و موفق شده یک گل مقابل دینامو مسکو به ثمر رساند و برابر لوکوموتیو مسکو دبل کند، امروز هم در خط حمله تیمش در جدال با خیمکی دیده می‌شود.

قربانی و سحرخیزان در جدال 6 امتیازی

مهاجم ایرانی اورنبورگ در فصل جاری لیگ برتر روسیه هفت بازی انجام داده که توانسته چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد که امیدوار است امروز هم مقابل خیمکی این کار را انجام بدهد.

تیم‌های اورنبورگ و خیمکی با یک پیروزی، سه مساوی و چهار شکست در این فصل 6 امتیازی و به ترتیب در رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه هستند که یاران قربانی و سحرخیزان به دلیل تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر قرار گرفته‌اند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه