ورزشی > جهان ورزش

مودریچ: در رئال هرگز تسلیم‌شدن وجود ندارد



مودریچ: در رئال هرگز تسلیم‌شدن وجود ندارد

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته ششم رقابت‌های لالیگا توانست با نتیجه چهار بر یک برابر اسپانیول به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را کسب کند.

به نوشته روزنامه اسپانیایی مارکا، لوکا مودریچ پس از این مسابقه گفت: به نظرم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ به‌ ویژه در نیمه دوم که بسیار بهتر از حریف بودیم و چهار گل را به ثمر رساندیم. درست است که در نیمه نخست اذیت شدیم اما فرصت‌های زیادی را خلق کردیم و همچنان می‌توانیم بهتر از این ظاهر شویم.

او ادامه داد: بازی بسیار خوبی بود. نمی‌دانم که آیا این بهترین بازی ما بود یا خیر. به نظرم از ابتدا تا آخر خوب بودیم و این بسیار خوشحال‌کننده است. باید این روند ادامه داشته باشد. ما در این بازی گل نخست را دریافت کردیم اما در رئال هرگز تسلیم‌شدن وجود ندارد. بسیار خوشحالم که ۹۰ دقیقه بازی کردم. از نظر بدنی و ذهنی وضعیت خوبی دارم و می‌توانم بهتر از این هم ظاهر شوم.

مودریچ درباره ۳۸ بازی بدون شکست رئال در لالیگا گفت: این بسیاری از چیزها را نشان می‌دهد. شکست‌ناپذیری بسیار خوشحال‌کننده است و این روند باید ادامه داشته باشد. این نشان می‌دهد که تیم کیفیت و شخصیت لازم را دارد و در زمین بسیار با تمرکز بازی می‌کند. همه بازیکنان رئال آماده‌اند تا برای تیم بازی کنند.

او درباره حضور وینیسیوس، رودریگو، ام‌باپه و بلینگام در فاز هجومی رئال مادرید گفت: آنها ستارگانی‌اند که همه کارها را به‌خوبی انجام می‌دهند.

رئال مادرید با بردی که در این بازی به دست آورد ۱۴امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد.

انتهای پیام
 

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه