آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

نکونام: فقط تا فردا صبر می‌کنم | اگر چیزهایی که درباره او می‌دانم را بگویم باید از فوتبال برود



نکونام: فقط تا فردا صبر می‌کنم | اگر چیزهایی که درباره او می‌دانم را بگویم باید از فوتبال برود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جواد نکونام در جمع خبرنگاران، پاسخ داوود حق‌دوست‌ مشاور مدیرعامل استقلال را داد.

حق‌دوست مدعی شده بود که نکونام به جای مربی بدنساز ۵۰ یا در نهایت ۱۰۰ هزار دلاری، بدنساز خارجی ۴۰۰ هزار دلاری آورده که ثمره کار او، مصدومیت متوالی بازیکنان استقلال است‌.

نکونام در پاسخ به این ادعا، گفت: بابت صـحبت‌های حق‌دوست با فرشید سمیعی تماس گرفتم و اعتراض کردم، چراکه صـحبت‌های او دروغ بود. آقای حقدوست‌ شما ۵۰ هزار دلار را نمی‌توانی بـشماری بـعد می‌گویی که قیمت‌ بدنساز ۱۰۰ هزار دلار است؟

وی افزود: خدا را شکر تمام‌حرف‌هایی‌که دو هفته قبل زده بودم یکی یکی درست از آب درآمد. دوستان نمی‌دانند اینجا استقلال است و تیم باید نتیجه بگیرد.

سرمربی استقلال ادامه داد: برنامه‌ریزی دوستان این بود استقلال برابر الغرافه، نساجی و پرسپولیس نتیجه نگیرد تا هواداران علیه من شعار بدهند.

وی در خصوص اینکه چرا بعد از مذاکره مدیریت باشگاه با مربی خارجی، استعفا نداده است، توضیح داد: اینجا ایران است و برخی قوانین آن با همه نقاط جهان فرق می‌کند.

نکونام بیان کرد: زمانی که در فولاد بودم بعد از بازی مقابل الهلال، استعفا دادم. اما اگر الان این کار را انجام می‌دادم، می‌گفتند نکونام جا زده است.

سرمربی استقلال ادامه داد: اینجا مقداری دوگانگی داریم با این حال من همیشه کار خودم را انجام‌می‌دهم. هرجا ببینم‌ کار انجام نمی‌شود و خدشه به من وارد می‌شود و سنگ اندازی می‌کنند، سعی می‌کنم خویشتن‌داری کنم. مخصوصا امسال‌که سعی کردم کمتر حرف بزنم و شرایط را برای آرامش استقلال فراهم‌ کنم.

وی افزود: از سال ۹۱ که به‌عنوان بازیکن به استقلال آمدم، حدود ۳۰ جام بوده اما ببینید استقلال چند جام گرفته است. ما استقلالی‌ها از این موضوع ناراحت هستیم.

سرمربی استقلال توضیح داد: حواشی و مشکلات باعث این اتفاقات شده است. آمده‌ام کارم را انجام می‌دهم و برای موفقیت استقلال دعوا می‌کنم.

نکونام گفت: دیروز بازی داشتیم، اما یک‌نفر از باشگاها و مدیران، همراه تیم نبوده است.
مگر می‌شود مدیرعامل، با تیم نباشد؟ دقیقا او کجاست و چقدر پرداختی به تیم‌ داشته است.

وی گفت: تعدادی از بازیکنان، پول پارسالشان مانده است. برخی بازیکنان برای انجام کارهایشان از قرارداد امسال خود، چک‌داده‌اند و صبر کرده‌اند کارشان انجام شود، اما هیچ کاری از سوی باشگاه صورت نگرفت.

نکونام ادامه داد: سمیعی کاری انجام داده که اگر تا فردا آن را حل نکند، در مصاحبه‌ای افشاگری خواهم کرد. او نمی‌تواند با اقداماتش من را مقابل افرادی چون مهدی هاشمی‌نسب و آتیلا حجازی قرار دهد. او کاری کرده که اگر بگویم باید از فوتبال برود.

وی گفت: قبلا با شهریاری حرف زدم به خاطر اقدامات هلدینگ از وی تشکر کردم.

سرمربی استقلال ادامه داد: یکی‌دو تا بازیکن می‌خواستیم که جذب نشدند. ببینید چه بلایی سر مهرداد محمدی آورده‌اند که از ۶ بازی محرومیت او، مشخص نیست چند جلسه گذشته است. بازیکن را بدون اجازه برده‌اند و قراردادش را فسخ کرده‌اند. یک کار دیگری کرده‌اند که فردا درباره‌اش حرف می‌زنم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه