آخرین اخبار

حضور همسر و فرزند بهداد سلیمی در لیست اعزامی ایران به اسپانیا / خبرنگار زن به عنوان آنالیزور!


حضور همسر و فرزند بهداد سلیمی در لیست اعزامی ایران به اسپانیا / خبرنگار زن به عنوان آنالیزور!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در لیست 38 نفره اعزامی به مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در اسپانیا نام همسر و فرزند بهداد سلیمی، نائب رئیس فدراسیون به عنوان ماساژور و همراه و نام یک خبرنگار زن به عنوان آنالیزور تیم زنان رد شده است.

در این که چگونه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با آن همه حساسیت‌های موشکافانه برای سایر رشته ها تن به تایید این لیست مبهم فدراسیون وزنه برداری داده محل ابهام است اما مشخص نیست فدراسیون به چه علت چنین لیست پرهزینه و عجیبی را تهیه کرده؛ آن هم در شرایطی که سفر به اسپانیا اصلا کم هزینه نیست و لااقل این سفر جایی برای تسویه الطاف محسوب نمی‍شود.

انتشار این لیست در حالی صورت گرفته که شش ورزشکار تیم ملی جوانان ایران به دلیل سهل انگاری فدراسیون وزنه برداری در رعایت قوانین دوپینگ از حضور در این مسابقات محروم شده‌اند.

نام همسر بهداد سلیمی قهرمان پیشین المپیک و نائب رئیس کنونی فدراسیون وزنه برداری به عنوان ماساژور تیم زنان در حالی در لیست مورد اشاره قرار گرفته که تاریخ ورود او به اسپانیا پنج روز پیش از اعزام ورزشکاران زن و تاریخ بازگشت او هم سه روز پس از پایان مسابقات زنان است.

از سوی دیگر نام هدیه خطیبی، خبرنگار زن و رئیس کمیته روابط عمومی انجمن کراس فیت فدراسیون وزنه برداری به عنوان آنالیزور تیم زنان در لیست اعزامی قرار گرفته است که صرف نظر از تخصص داشتن یا نداشتن در این حرفه نبود آنالیزور در کادرفنی تیم مردان نمایانگر میزان اهمیت اعزام در چنین پستی است.

سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری هم نیز با لغو سفر به اسپانیا قرار است در وزارت ورزش حضور داشته باشد و در مورد چرایی عدم حضور شش ورزشکار ایران و اعزام پرحاشیه تیم به اسپانیا گزارشی به مسئولان ذی‌صلاح ارائه کند.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه