آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

تعویض طلایی نکونام در این روزها + عکس


به گزارش همشهری آنلاین، از نکات جالب توجه این دیدار درخشش دوباره آرش رضاوند بود. هافبک آبی‌ها که در دیدار مقابل الغرافه به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود و توانسته بود گلزنی کند، در دیدار مقابل نساجی نیز از ابتدای نیمه دوم بجای زبیر نیک نفس وارد زمین شد با این توضیح که استقلال با یک گل از حریف خود عقب بود.

این لحظه ارسال پاس آرش رضاوند به محمدحسین اسلامی است که در ادامه منجر به اعلام خطای پنالتی به سود استقلال شد و رامین رضاییان نیز توانست کار را به تساوی بکشاند.

پاس او در دقیقه ۵۸ برای محمد حسین اسلامی باعث شد تا پس از فرار این بازیکن تند و تیز درون محوطه جریمه به یک پنالتی ختم شود و رامین رضاییان سومین گلش را از روی نقطه پنالتی بزند.

این پایان درخشش رضاوند نبود و در دقیقه ۷۵، پس از باز پس گیری توپ و سماجت زیادش توپ را سانتر کرد که ابوالفضل جلالی با ضربه سری دقیق باعث شد تا برای دومین بار دروازه لوان پولی باز شود.

تعویض طلایی نکونام در این روزها + عکس
در این صحنه نیز رضاوند با یک ارسال خوب به روی دروازه، ابوالفضل جلالی را در موقعیت خوبی قرار داد و او نیز توانست گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

این هافبک که البته در مدت اخیر فشار عجیبی را روی خودش می‌دید، توانسته با تمرکز از این وضعیت خارج شود و حتی در مدت کوتاه حضورش به بهترین شکل مثمر ثمر باشد. شاید اگر استقلال این دیدار را پیروز می‌شد، درخشش این هافبک در ترکیب تیم بیشتر به چشم می‌آمد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه