استان ها > بوشهر

جذب ۹۹ درصد اعتبارات عمرانی استان بوشهر



جذب ۹۹ درصد اعتبارات عمرانی استان بوشهر

 احمد محمدی‌زاده روز شنبه درگفت وگوبا خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر در ۸ سال دفاع مقدس در سه جبهه دریایی، هوایی و زمینی در عملیات‌های مختلف حضور داشتند و حماسه‌های ماندگاری ثبت کردند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان بوشهر گفت: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی تحولات مهم و قابل توجهی در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و طرح‌های خدماتی و زیربنایی انجام شده است.

استاندار بوشهر بودجه یک سال گذشته عمرانی و تملک دارایی استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در سال مالی گذشته اعتبارات قابل توجهی از محل منابع ملی، تملک دارایی و سرمایه‌ای، ارزش افزوده به طرح‌های مختلف مصوب و ابلاغ شد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه از محل منابع اعتباری ملی ۱۷۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های استان بوشهر تخصیص یافت، گفت: علاوه بر این از محل اعتبارات ارزش افزوده ۴۲۰۰ میلیارد تومان و تملک دارایی و سرمایه‌ای ۳ هزار میلیارد تومان به استان بوشهر تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه در مجموع در یک سال مالی گذشته ۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: تا پایان سال مالی شهریور ماه امسال از اعتبارات یاد شده بیش از ۹۹ درصد آن توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی استان بوشهر جذب شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به تحقق مطالبات مردم شد و این استان در سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی هیچگاه بدون بودجه نبود و از محل‌های مختلف، اعتبارات لازم به استان بوشهر ابلاغ و هزینه شد.

محمدی‌زاده بیان کرد: هم اکنون از اعتبارات سال جاری بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان در حساب دستگاه‌های مختلف اجرایی قرار دارد که بر اساس طرح‌های مورد نظر هزینه می‌شود.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا