استانها > مازندرانفوتبال و فوتسال

اخراج روزبه چشمی اشتباه بود/تلاش استقلال برای قهرمانی



اخراج روزبه چشمی اشتباه بود/تلاش استقلال برای قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری بعد از تساوی برابر تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بازی با کیفیتی بود، اظهار کرد: هرچند بارندگی یک مقدار به ضرر تیم ما بود اما تیم خیلی خوب بازی کرد و توانستیم مالکانه بازی کنیم و خلق موقعیت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سومین بازی است که با بدشانسی روبرو می‌شویم، ادامه داد: تیم ما در شکل حمله خوب بود و در یک لحظه غفلت و بی‌احتیاطی گل اول را خوردیم.

نکونام با اظهار این که نیمه اول را خوب تمام کردیم ادامه داد: در نیمه دوم نیز با خلق موقعیت گلزنی کردیم و توانستم بازی را تحت کنترل خود داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه تیم خوب بازی کرد، تصریح کرد: از نظر تاکتیکی و فوتبالی تیم و بسیار خوب بازی کرد و با اینکه ۳ بازیکن تیم ملی ما نبودند توانستیم بازی را تحت کنترل داشته باشیم و خلق موقعیت کنیم.

وی با بیان اینکه داور یک پنالتی را به نفع ما نگرفت و ۱۰۰ اشتباه کرد یادآور شد: نگاه ما رو به جلو است و با بهبودی مصدومان تیم بهتری خواهیم داشت.

نکونام با بیان اینکه قطعاً باید تلاش کنیم تا قهرمان شویم به مکث طولانی وی ای آر اشاره به اضافه کرد: طول کشیدن تصمیم گیری به ضرر ما تمام شد زیر و سبب افت ریتم بازی می‌شد.

سرمربی استقلال تهران با اظهار اینکه صحنه روزبه چشمی اخراج نداشت افزود: به نظرم صحنه اخراج اشتباه بود و امروز دوباره متضرر شدیم.

وی گفت امروز امیدوارم بازیکنان مصدوم برسند و شرایط تیم ایده آل‌تر شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه