آخرین اخبار

عملکرد فنی خوب شاگردان دقیقی:/ شمس‌آذر همچنان شگفتی‌ساز و سخت‌کوش است!


به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در این فصل مانند سال گذشته در کسب امتیاز موفق نبوده، اما عملکرد آنها در طول فصل به شکلی بوده که تیم امیدوارکننده و پرتلاشی نشان داده‌اند.

شاگردان سعید دقیقی از چهار مسابقه‌ای که انجام دادند فقط 2 امتیاز کسب کردند، آنها مقابل استقلال و سپاهان دو مدعی قهرمانی شکست خوردند و در برابر چادرملو و استقلال خوزستان به تساوی رسیدند، نحوه بازی این تیم در هر چهار مسابقه به شکلی بود که دست و پا بسته نبودند و حتی در آستانه کسب پیروزی هم قرار گرفتند.

شمس آذر در بازی مقابل استقلال خوزستان و استقلال تهران در دقایق پایانی دروازه‌اش باز شد و 4 امتیاز مهم را از دست داد، آنها اگر در بسته نگه داشتن دروازه‌شان موفق عمل می‌کردند از لحاظ امتیازی هم در شرایط بهتری قرار می‌گرفتند، اما با این حال با تغییرات گسترده‌ای که این تیم داشت و بازیکنان جوان پرتعدادی که در ترکیب اصلی حضور دارند آنها همان تاکتیک و روش فصل گذشته را پیش گرفتند و تاحدود زیادی در اجرای آن موفق بودند.

عملکرد فنی خوب شاگردان دقیقی:/ شمس‌آذر همچنان شگفتی‌ساز و سخت‌کوش است!

سعید دقیقی با پافشاری و آگاهی که نسبت به تفکرات خود دارد، از بازیکنان جوان زیادی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند و امیدوار است که مانند فصل گذشته چند بازیکن شاخص به لیگ برتر معرفی کند.

برای نتیجه‌گیری در مورد شمس‌ آذر باید هفته‌های بیشتری صبر کرد، اما آنچه که فوتبال می‌گوید، این تیم حداقل مدعی حضور در میان جدول خواهد بود!

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه